Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.09.2012 10:55 - Няма място за Евгени Генчев
Автор: baskeret Категория: Други   
Прочетен: 3250 Коментари: 0 Гласове:
0



Ако може да се вярва на вестниците , тв водещият Евгени Генчев ще бъде сменен . Макар че  не им вярвам , и вече не ги чета , за мен това не е новиna .  След като научих , проверих в нета и прочетох коментарите . Нямаше коментари , ако не смятам петте изказвания в стил „хич не ми пука за твойто магари“ . Веднага се сещам за моя любим виц . Какъв виц , това си е класическа ежедневна ситуация в България ? Един сиромах си загубил кончето . (Както аз загубих Евгени сутрин по нова) Поболял се да го търси  (Няма да се кахъря – отдавна не е време да гледаш български телевизии) Казали му на сиромаха да отиде при Бай Иван (от Блатец) – много познавал . (Гледам да ходя позитивен) Бай Иван с яд се отвърнал от сериала по спътниковата и му казал да обикаля из двора и да вика : „ХИЧ НЕ МИ ПУКА , ЗА МОЙТО КОНЧЕ“ Обикалял сиромаха и викал . Бай Иван го спрял през рекламите и му казл :“НА ТЕБЕ НЕ ТИ ПУКА , А МЕН МЕ БОЛИ Х** , ЗА ТВОЙТО КОНЧЕ. Така . Ако Ви интересува моята болка по Евгени Генчев . Преди две години и мен ме изгониха. Направили един офис , наредили едни лаптопи , дали едни суми пари – не ти е работа. Колегите – гледай си работата . Сложили едно шефче – не му е работа . Работя аз – МАЙНАТА МИ . Гледам го един ден . Наредил три лаптопа ,  лепи разноцветни отметки по тях , смята с елка , и се заринал в листи , пише и брише с молива .  Просто си проси отвсякъде . Освен че е прост и заема мястото . Като във вица за заека - казвам му . Вървял си заека сутринта като дъновист на слънце . Срещнал го вълка превъзбуден от сутрешния блок , калинка и цената на вятърната енергия. И ... наЕ*** заю . Отишъл нашия човек при лъва и се оплакал . Аз тоя вълк ще го назидая , само да се оправя с федерацията по волейбол ! - Разлютил се лъва   Записвай си като те такова и после ще го ревизирам . Минало почти един мандат . Един Ден Кума Лиса – гледа , заю седнал на един пън срязан високо -явно от циганите и около него изписани листи . Заю , какво е това  ? – попитала Лиса  Не стига , че всеки ден ме Е*** , ами съм задръстен с хартия като мрежов принтер без мрежов администратор . Шефа направи да ме махнат . Работата ми харесваше. И само толкова .  



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: baskeret
Категория: Други
Прочетен: 395598
Постинги: 259
Коментари: 351
Гласове: 846
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930