Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.09.2012 22:03 - Съединителна тъкан
Автор: baskeret Категория: Други   
Прочетен: 830 Коментари: 0 Гласове:
1



Съединението прави силата на г;упаците . Но още нещата ми изглеждаха красиви и не беше настъпила Световната Криза . Взеха ме на работа в тройно щастлив ден . Дадоха ми аванс , защото завършихме таблото за Кауфланд навреме и в 6 сутринта го взеха . Жена ми продаде една инфо система която бях направил от нейно име . И докато се черпехме по бира ми се обадиха , че съм приет на работата с конкурса . Държавна работа . Един ден ми назначиха за шефка тази дето я учех  докато ни учеха . А иначе работата много ми харесваше . Пътувам , замервам , хората получават  пари , а аз вземам заплата ,която си е пари . Пратиха ме в Сламено и Твърдец . В Сламено ми дадоха Лада Нива , че шматката не можеше да кара . В Твърдец шматкото нямаше книжка . И аз карах . Развалини бяха и двете Лади . Тази в Сламено никога не я бяха карали на ремонт . Тази в Твърдец редовно я карали но никога не я ремонтирали . След седмица тази в Сламино спря . Продължих с тази от Твърдец . То нищо не променя , но работих с Веселка . Сега всички ще запитат , знам . Веселка е ...весела и нищо повече , това е . В петък вечерта спряхме на Вълчановото Ханче , Веселка да отиде до тоалетна . После  почуствах нещо  по колата , но спряхме щастливо в Твърдец и аз и поисках меда (дето правеше мъжа и) в понеделник (в събота бих и поискал жилото) Идвам в понеделник , щастлив , изял съм си баничката изпил съм си бозата и отварям вратата на Веселка . Слагам колана , завъртам ключа , паля , включвам на скорост и отпускам съединителя и гледам Веселка като Зукеро - беквокалистка. И Ладата не тръгва . Оправям си колана , включвам мигача и оправям ретровизьора. Ладата не мръдва . От два етажа горе , Доктора ми вика. Сигурно гледа Веселка . - Включи лостчетата ! - вика Доктора Съединителя е повреден , ясно ми е , докато  Доктора отчита дейност . После живота продължи като Нова без Евгени Генчев . Минаха години , дълги като шенгенски надежди. Когато всички ги повишиха , мене ме понижиха . Повредил съм навремето две Лади -Ниви. Вбесих се за 5 минути . Стига бре , човек продава банички , а го праавят шеф на АЕЦ . Държавна работа .



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: baskeret
Категория: Други
Прочетен: 395909
Постинги: 259
Коментари: 351
Гласове: 846
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930