Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.09.2012 10:25 - Време неделно
Автор: baskeret Категория: Други   
Прочетен: 1254 Коментари: 5 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Лятото свърши на минутата , а вчера беше най-хубавия гроздобер на който съм бил , защото след юлските жеги , най-голяма е била горещината тогава . Времето се промени , мъдруват кварталните мъдреци , антиглобалистите и отцепените ледници от материка България . На мен само смяната на времето ми влияе . Нито слънчевите изригвания , магнитните бури , движението на луната , движението на 6-ти флот и „Проливите“ . Като си спомня как ми влияеха настроенията на лавкаджийката Стефка , ръкавелите на шефа , главоболията на жена ми и очилата на Даниела Тренчева . Вчера жена ми беше загледала „Време разделно“ докато гледах миналото си което съм пропуснал в Ютубето .  За момент започна да ми влияе като преди и аз се отвърнах и усилих още музиката в слушалките . Сега като се разхождам с кучето си мисля , че то ме направи още по-добър , внимателен и угаси у мен гнева за щяло и нещяло . Това е само един филм който е направен със силно изразена национална идея която отразява идеите на 80-те в държавния капитализъм на България и член 1-ви -  да не кажа че е глупав , както бих казал преди да разхождам ежедневно кучето . Казват , че и Антон Дончев не го харесвал . По четирете почивни по Съединението бяхме в село Могилица и видяхме Агушевите конаци и докато си говорехме на глас с жена ми , се заприказвахме с едни минувачи които ни казаха че тук е снимана част от филма и намразили Йосиф Сърчаджиев , даже че и го познавали . Конака е строен 20 години след 1830-та каза Гугъла и екскурзоводката   и  не става въпрос за това ако „нашите“ на Шипка (Свети Никола) имаха картечници . Впрочем нашите ! Кои? Тези горе или тези долу?  Стигнахме дотам , че се обърнаха или се сляха понятията ни. Стигнахме дотам , че Паметника на Шипка(Свети Никола) все повече ми заприлчва на Газиместан (Косово поле) – недай боже . Вече сто и двеста години , всеки нарежда историята по националната си стокова идея и пазар . От това някои нации правят пари , територии , колонии и мтв-та , а други си купуват историята , даже и изнесена лани по Дунава .   Следва продължение , нациите , помаците , ятаганите и Булаир :)  



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tit - добре е човек да си има домашен лю...
23.09.2012 10:46
добре е човек да си има домашен любимец!:):))

Много полезно е даже...
цитирай
2. baskeret - заприличва на стопанина си
23.09.2012 17:54
а много често стопанина на нищо не прилича :)
цитирай
3. tit - приличието не определя мисленето,
23.09.2012 20:16
а в случая то е важно!:)
Макар да не е достатъчно...
цитирай
4. baskeret - а за време неделно нещо да кажеш ?
25.09.2012 10:09
?
цитирай
5. tit - казала съм!:)
01.10.2012 23:23
не е етнически, а политически...това, относно помаците и Булаир.:(

Че сме обърнали историята си на шантонерка според кой колко плаща е горчива истина, но ми се ще да идем отвъд констатациите!
За което трябва желание, но само то не стига!:))

за другото неделно ще мисля утре, става ли?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: baskeret
Категория: Други
Прочетен: 388702
Постинги: 259
Коментари: 351
Гласове: 846
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031