Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.10.2012 15:20 - Практическа икономика –
Автор: baskeret Категория: Други   
Прочетен: 1269 Коментари: 2 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 

или ниски заплати и висок рандеман 


Винаги ми е било трудно да започна да разказвам , въпреки че историята напира да я разкажа , но докато се натуткам и няма на кого . После излезе интернета и ми стана по-лесно.

Като онзи любим виц за сър Джон който обичал лейди Годайва от първия път когато я видял на пресечката на Таймс Скутер Драйвър и Мидълтън Кей Дрън Дрън Авеню .

Сър Джон можел да й говори повече отколкото министър на парламентарен контрол , но не знаел как да започне . Така той подредил всички чакри , изгледал „Удавете водещия” , поръчал да му сготвят , свинско с кисело зеле по сръбски от „Бързо лесно вкусно” и решил !

Ще боядиса коня си зелен и ще мине под прозореца на милейди . И когато тя го попита : „сър Джон , защо боядисахте коня си зелен ? – той ще й каже – Защото Ви обичам , милейди !

Закупил боя одобрена от фондацията четири лапи по линия на „Рибарство и аквакултури” , с евросубсиди и много търчане , със замразени цени от търговската верига на М.Найденов .

Боядисал коня си , порода – Местна Каракачанска по програмата студентска заетост и развитие на ПУЦ-вете в селските райони на границата .

Когато всичко това се случило след малко време и много документи , той минал с коня си под санираната веранда на милейди .

Тя възкликнала като евродепутат на македонска изцепка :

„сър Джон – аз Ви обичам”! – а сър Джон се чул да казва , като С.Диков по канал3 – „да милейди , но аз боядисах коня си зелен !”

Вчера Гугъла ме подсети за Херман Мелвил . Казват , че ако гугъла не каже нищо за теб , значи не съществуваш . Както е тръгнало - не ти ли каже нещо , то не  съществува . Макар  че , като прочетох за написването на великия разказ „Моби Дик” , още много преди Гугълиадата да започне , същото е ставало и преди . Света е научил за Кита , Капитана , маниите и всички библейски мотиви по китоловния кораб , чак 60 години след като автора е чакал признание , коментари , а защо не и пари .

Пари !

Дойдохме си на днешната тема , след като години, години зяпахме как „Бизнесът идва” , докато И.Алексиева карала висшето по това време .

Отговорите дойдоха с жена ми , докато гледах „Форсайтови” и отпивах крушова ракия . Отдавна бях престанал да ги търся , когато чух че не пуснали Р.Абрамович в едно чирингито за големци с големи яхти и не ми беше казал един овцевъд ,че не съм живял , ако не съм  бил тет-а-тет с вдовица , не съм спал на лакът , и не съм пил крушова ракия .

Отговорите идват когато толкова си се питал толкова, че чак ги сънуваш , или тогава когато най-малко ти трябват .

Връща се жена ми от Провинцията дето ходи да ги учи провинциалистите на безопасност на труда , от името на една фирма на един депутат дето е спечелила обществената поръчка .

Не знам какво остава в главите на селяците от прованса , за жена ми остава пътуването , закуските в хотела и музиката в служебната кола . Другаде не знам да ходи , ако и да ми натякват деликатно приятелите от редовната сбирка в четвъртък с приятели в „Кардинал” –а . Ходят по две с една колежка ?

– Ейс ъф бейс – шведска тройка с разширена база ! – криви се един духовитко от групата .

–След шведска маса !? Като има толкова ядене и пиене да ти таковам ******* ! – знам 2 и 200 аз .

Та прибира се жената уморена от пътя и отпочинала от моето постоянно присъствие като в Протекторат на ООН и ми споделя преживяванията които може си позволи !

       Град Y е много евтин  , стига да не се качиш на такси ! – обръща ми погледа от телевизора жена ми .

       Взехме такси до „Екатерината”-та , че колежката я помнели във всички други кръчми от предния път (голям енгел е като се напие) , а в Y това е най-голямото разстояние , което дели влюбените от бърза любов . Тук за тази цена може да отидеш в Горна Баня ако си прекалил с дегустацията на алкохол в ИнтерЕкспо-центъра и ще ти остане висенето по светофарите или разхвърлията на околовръстното.

И това беше искрата от която ми просветна , като когато запалих коилото на баба ми докато ми беше тъпо на село едно време .

–  В Y имат ли обществен транспорт ? – питам непресторено аз .

–   Имат едни бараки като в Ивицата Газа , дето возят палестинците на бачкане в Египет ! – разправя жената .

       А тротоари ,  надлези , подлези и други инфраструкторни промени ?

       Имат едно кафе на центъра – казва се „Подлеза” , тротоарите са като марсианско поле за обучение и управление на  „Кюриосити” .

       А обществената чистота и личните предпазни средства ?

       Вода не тече никъде , даже и около реката . В реката се изливат редовно миазмите на местния башия и международния играч дето минал от там и оставил две три манифакури , преди да отиде в Украйна . В редовно щъкащите коли на СПООР освен полицаи , редовно се мяркат мутри и личица !

       Ето защо са скъпи такситата в Y ! – подскочих щастливо като разгадал енигмата . В цената на таксиметъра влиза всичко това което го няма в Y .  

       А кмет имат ли в Y ? – довършвам теорията си аз

       Имат ! Редовно е в прокуратурата ! Града регулярно е обгазен и напудрен от каменоломната чиято креатура е ! – не си е губила информацията жена ми .

       Ето затова са ни ниски заплатите тук ! – откривам америка аз .

От заплатите ни е платено за всичко което няма да свърши шефа , прокурора и хилядата милиона комисии !

Не плащаме нищо , колкото трябва , защото плащаме всичко !

А хората плащат всичко – само колкото трябва !

 

 

 




Гласувай:
2



1. анонимен - :)
19.10.2012 15:34
http://www.bgjargon.com/word/meaning/%D0%B5%D0%BD%D0%B3%D0%B5%D0%BB
цитирай
2. анонимен - Blagodarq na anonimen Nr1
21.10.2012 22:38
edva sega razbrah ot kade ide imeto na Fridrich Engels :-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: baskeret
Категория: Други
Прочетен: 388901
Постинги: 259
Коментари: 351
Гласове: 846
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031