Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.10.2012 13:01 - Фестивал
Автор: baskeret Категория: Други   
Прочетен: 805 Коментари: 2 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Наложи ли ми се , правя перифраза на  един подхвърлен от някъде точен лаф – родил съм се късно за фестивала „Ален Мак” и рано за Асамблея „Знаме на мира” . Аз и в оригинал го прочетох веднага , но исках да му променя ритъма , като кавър версия , да ми звучи по-симпатично .

Напоследък все по-често ми влиза в употреба , с напредването на календара , прилагането на плоския данък и предстоящото облагане на депозитите ! И като срещам всекидневно отчаяни хора които са се изтощили от напрягане да чуят новините или са се вкочанили от висене да реализират децата си по свой обезобразителен начин и безподобие , налага ми се да направя някой бърз масаж на остатъчното им захарно съдържание , с една блага мисъл , която действа  като акупресура  , спа процедури , „ношпа” или разхлабително .

Това усилие заслажда жизнения ми статус , но както показа и скока на космическия човек , както и да извърташ и каквото и да спестяваш пак падаш на Земята . Тогава търсиш нещо да те зареди и да полетиш отново .

Най-лесно е да се обърнеш към жената , особено като имате общо домакинство , но има голяма вероятност тя да е ангажирана с еманципатии и лунни цикли .

Добре все пак , че влязохме в Европа и се опомнихме да разберем и да не ги гоним ! Няма да спечелим ! Те сами ще дойдат при нас ! Само да станем като гърците !

Онзи ден погледа ми се разведри от балоните-диражбли в небето от всички квартали на града !

После доста хора чух да казват , че не разбрали за фестивала . Или са изгубили нещо ценно на Земята , срам ги е да си вдигнат погледа , имат болки във врата или ги е страх от „кемтрейлс” .

Сигурно има и такива за които „фестивал” не носи положителни емоции .

Например , на наградите „аскеер” не бих отишъл .  По-добре да не ме признават ! Ама името не правило човека ! Така е , няма спор !

Но човек за едното име живее !

Бих искал да звучи по български , че ми бактиса да си упражняват английския и емотиконите по медиите , но те думите , знам ,  сами си идват -  с живота , а у нас живот няма , особено ако наблюдаваш медиите .

Спрягат само едни хепънинги , джемсешъни , евенти , хоумръни и шоуруми , бекстежове и други пълнежи .

И само тук там някой полупроводящ , че даже и човек с положение запокити в пространствения континиум едно „мероприятие” , по силата на навика и мисловния речник .  То е ясно , че на практика сега се получава нещо между фестивал и мероприятие .

„МероСтал” или

„Фестиятие”

А днес сабахлен рано ми хрумна една нова дума за празник – Севт , Севта , Севти !

 

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. liliqnaviolet - ***
25.10.2012 15:50
Еее глупости …. стига де ! Не е така това с жената … ” … тя да е ангажирана с еманципации и лунни цикли … ”, не сме чак толкова ангажирани със собствените си проблеми … а колкото до оптимизма и зареждането и полета отново май наистина само любовта и вниманието на човека до теб може да ти го даде понякога … а за изтощените и мрачни хора – все по – често ми се струва, че просто на нашият народ му харесва да е нещастен и черноглед …. И навън хората отдавна живеят на кредит и им се облагат доходите и лихвите с плосък данък, живеят под наем, работят на две места и плащат високи цени за това да живеят в „ по – европейска, уредена и богата държава ” , когато останат без работа губят всичко и остават на улицата ….. тежко и навсякъде според мен, но като, че ли навън хората са свикнали отдавна с това, че днес сме тук а утре на друго място, че днес имаме много, а утре не се знае ….. Колкото и да роптаем срещу предишният строй, май ни устройваше – всеки ходи на работа макар и някои да вършат безмислени и никому ненужни неща, да получаваме малко, но поравно и да ни стига за малкото разнообразие на продукти което ни се предлагаше, да се радваме на малките, но по различни поводи „ фестивали ” , да крадем, някои по – малко, други по много и не защото имаме нужда , а само защото и другите го правят ……. Липсва ни колективната отговорност, което сега малко или много е заместена от индивидуалната ……., но и тогава бяхме нещастни и недоволни …. Оле май голям коментар се получи ... , сори!!!
цитирай
2. baskeret - много много хубав коментар който много ме зарадва
25.10.2012 17:17
че може би е предизвикан от "разказа" ми . Винаги съм бил човек който гледа настрани и се старае да се погледне отстрани . Сега вече почти съм успял да живея и разказвам в положително отрицание на живота и нещата тук . Падна ми се да живея в мм... сурово време . Сравнявам Видин , Зайчар и Калафат ! Във Видин има интелигентни хора които живеят в една "интересна" действителност . Ако сравниш интелигентните хора във Видин са по-интелигентни от съседите , но глупаците са много по-глупави от съседите . А все пак глупаците са много повече . Но аз съм оптимист и също и за това пиша , белким ей така да се разговорим .
Ще се оправим , но трудно :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: baskeret
Категория: Други
Прочетен: 394962
Постинги: 259
Коментари: 351
Гласове: 846
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930