Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.10.2012 14:51 - Между избори
Автор: baskeret Категория: Други   
Прочетен: 1063 Коментари: 2 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Изборът си е твой !

После идват нерелевантните ситуации !

Изборът пак е твой , чак до изборите !

Докато имах намерения и смятах километрите в пари пристанах на идеята да видя с очите си Гранд Каньон , каньона на Тара в Черна Гора . Запалих Жоро и Детелина , обещах им рок фестивал и поклоннически туризъм на връщане . Жена ми тихо очакваше да се проваля , не за друго , а за да е права теорията й за мен .

Тогава ни се запали колата , докато гледах „опасно близо” с Д. Ангелова .

Направихме голямо пътуване ! Жоро си разбра от каране , че си бях осветил очите !

Ако питаш жена ми ще ти каже достоверно , че видяхме едно фандъче от каньона , а Жорката хареса рок-фестивала . Имаше горски пожар който затвори пътя , а рока беше в стила на Жоро .

На мен ми хареса всичко , като изключим забележките на жена ми .

За да не натоварваме бюджета втората вечер нощувахме на палатки и си тръгнахме на просветляване . Жените продължиха дрямката си , пътя остана само един назад към дома , и мислите излизаха даже без глас . След Ужице кафето ми се отдалечаваше чак до Чачак и щеше да е ненормално късно за мен , когато Жоро сякаш се попита нещо наглас и зави от главния път по една табела която го сочеше нанякъде ! -– Споменал съм му за манастири които ще посетим на връщане и той прочел еднакво зле и на сръбски и на английски нещо такова .

Кафето ми се изплъзваше още повече , докато опитам да разбера какво е разбрал Жоро и жените се размърдаха .

Думата на Жоро стоеше срещу моята , когато мадамите казаха две думи : туалет и кафе .

И то се оказа точно до нас , само трябвало да си го пожелаеш на глас !

Отворило рано като в България , запазило времето с ретро-вещи ,  предмети и пособия , картата на Югославия на стената и една барманка която правеше всичко това да е приятно и живо !

–Ретро кафе ? – оглеждам се в обстановката .

–Да ретро ! – усмихва ни се жената .

–И ние имаме такава карта ... на България ! – смея се към стената .

–Картица , мапа , то е стара ! – смее се жената и ни поднася джезве-кафе с рахат локум .

„Разходихме” се с Жоро по картата докато изстине кафето и тъкмо преди да се напълни с редовни клиенти и нови вестници .

–Тук и тук и тук , няма граници ! – сочи ми Жоро

–Но тук не се минаваше ! – сочим българо-сръбската .

–Как стигнахте тук ? –  прибира масата след нас жената .

–Видяхме табелата за манастирите на главния път !

–То е недавно нов пут !

–Нема го на мапата ?  - махаме приятелски

–Немало е избор ! – маха ни усмихната и се завърта с подноса ..




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. baskeret - ––––––––––>
30.10.2012 15:49
https://maps.google.com/maps?q=43.897444,20.186626&num=1&t=h&z=18
цитирай
2. анонимен - Много хубав и интелигентен пост...
30.10.2012 16:40
Много хубав и интелигентен постинг. Ти си направо талант.
цитирай
3. baskeret - много ти благодаря Кушел
31.10.2012 08:25
аз съм едно момче от село което отрасна в града и в училище постигнах много добри резултати . После обърках предметите на дейност и сега работя какво ли не , но онзи ден един земеделец ми каза , че съм голям артист :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: baskeret
Категория: Други
Прочетен: 394788
Постинги: 259
Коментари: 351
Гласове: 846
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930