Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.11.2012 09:44 - Изход от кризата
Автор: baskeret Категория: Други   
Прочетен: 1114 Коментари: 2 Гласове:
2

Последна промяна: 26.11.2012 09:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
„Ищу я выход из ворот, Но нет его, есть только вход, и то не тот.“                                        
                                                                    Владимир Висоцки


Както казваше „...Стефан Данаилов – като Ален Делон“ в съботното радиопредаване на Редакция „Хумор Сатира и забава“ – „Звезди посред бял ден“ – „...в сърцето ми винаги има място запазено за Владимир Висоцки“ .
А като се сетих за Стефан Данаилов си спомних една близка история       с един зъболекар    когото „де факто“ съм търсил 30 години след като прочетох „Ако импресионистите бяха зъболекари“ на Уди Алън . След като му споделих важни за мен информации , той ми разправи как имал наскоро пациент от американска мисия в Сарафово когото внезапно заболяла устната кухина и рекомендирали при него .  Какво точно е заговорило в него е друга история , но той споделил със зъболекаря една сбъдната своя мечта , която чакал от Виетконг – та чак до България .  Тук срещнал един от най-Големите Артисти в живота си – Стефан Данаилов . Тези красиви истории ми подействаха много добре , но когато ме пусна упойката волно-неволно ме застигна Кризата .      Не знам дали всички са изпитали това , но аз се срещнах с кризата отдавна , още като тренирахме крос за празника на града - „едно време“ . Там има един момент когато те хваща „кризата“ и може да не завършиш , но ако я преодолееш продължаваш напред !        Имаше и такива които нямаха „кризи“ ! Като се абстрахирам от медийната врява и петъчния контрол , Кризата не е за всички ! Ето сега ако имам куража да спра онзи наперен младеж дето си развява анцунга с тотемите на „Манюнайтед“ той ще ми каже , че иска още 100 години да е така . Учил се момчето , даже до 4-ти клас всичко му вървяло  , после нещо му станало виновно и изтрезнял чак след бала .  После обаче всичко му се получавало ! Ето сега се оправя перфектно с навигацията до Англия , знае откъде да вземе изгодно коли на старо , знае разписанието на фериботите , знае английски достатъчно за да си запази място , че иначе си е**** ....-та на „ферито“ .  И там имало криза?  Не я е виждал ! Иначе на „Найт Клуба“ пак е пълно ! Дето викаше старшината „Весо“ - „Много хубаво“!  Дал ни там един стар трион дето е само за брак и задачи за пред капитана . Господин Старшина , този трион не става , а в склада видях 3 чисто нови ! - престраши се да му каже „вишиста“ . Много хубав , мойто момче ! - се подсмихва бат „Весо“ и се прави че опитва триона като бръснарите които ни стрижеха като касапи зад офицерската „лавка“ . Сега разбрах , че „Весо“ донажда пенсията с пълен сезон на морето , където оказва се имал и талант на готвач . Еми той служи служи , нека сега да поработи . Криза е , и малкия му син все стои без работа !  Той така пък сина на един мой набор си намери работа и даже стана общински съветник ! Гледай каква работа ! До вчера ми се оплакваше от него моя приятел бат „Любо“ , а сега ?                       – Гледам го ! - вика Любо – облекчава се на моя дувар –Викам му , тук ли намери да п****ш?  А той ми вика : „Ами ти що си направил къща срещу х** ми !?“ Ей такива неща ! И той общински съветник ! Ами гласували са хората! Тъста ми вика : „Недей да гласуваш“!  Те други ще гласуват ! Само тогава може да им спестят кюфтета – аз като не гласувам ! А после няма да се ядосвам на ДесиславиАтанасови ! Прав е тъста ! Както винаги! И Стоянчо ми се жали онзи ден на „Аквариума“ ! Взимал 1000 лева а работел за 2000 .  Колко сте там „лемурите“ както ви нарича д-р Тони Филипов ? - питам го 40 ! Без Али Баба ! - вика ми той  А работата е за 20 ! - гъделичкам го Ами колкото и да си глупав е така ! - примирява се той  Тогава ще вземате по 2000 – двайсетината ! Ами какво ще прави Цветка като нищо не може ? Снежа пак ще се е** , но тук й дават и пари освен това ! Коко пък , баща му ли ще го храни ? Ей , ти си като Тотьо Младенов бе Стоянчо ! Колко струва дяволчето дето си майсторил ? - сменя темата Стоянчо  Дяволчето не се продава ! Ще ходя на изложба в Сърбия с него !













Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. injir - Така свикнахме с кризата / а тя е от 22 ...
25.11.2012 21:06
Така свикнахме с кризата / а тя е от 22 години/, че вече съвсем не можем без нея...
цитирай
2. baskeret - недей така
25.11.2012 21:13
http://www.youtube.com/watch?v=A-ERY1DT80o


:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: baskeret
Категория: Други
Прочетен: 388833
Постинги: 259
Коментари: 351
Гласове: 846
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031