Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.12.2012 10:04 - Свръхестествено
Автор: baskeret Категория: Други   
Прочетен: 812 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 06.12.2012 14:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Прелиствах вестниците от Нета  които навяваха  шумата която е засипала града като че се движиш в природен резерват където единствената човешка намеса са горящите кофи за боклук . Все пак „Телеграф” ме подсети , че трябва да взема „А1” , за да  отпуша мивката  в банята , и тогава до възприятията ми стигнаха хвалбите на жена ми която открила  дълбоко в себе си способности за левитация . 
Знаех за "третото" й око с което вижда всичките ми дивотии , но пак бях изненадан.

На работа , докато цяла година се мъчела да забрави  Маргото , всички халтури които наследила от нея упорито й напомняли , за пенсионирането й по „стария” закон . И докато я благославяла настойчиво , Маргото и се обадила по „Скайпа” защото  изпотеното дайкири на плажа в Австралия я подсетило за България .

Сега , като гледам жената могат да я вземат на първо време в „Баумакс” , а после може да замеря институциите с домати като „неизвестен извършител”

От друга страна тези нейни откровения , ме накараха да реинвестирам капиталните си способности по ясновидство , за което мислех че няма практическо приложение след като още няма номинация за конституционен съдия и PR-а на Кабинета взе под наем декора на „Белия Дом” !

Вчера докато внимавах какво настъпвам в Парка на път за работа се сетих за Жоро и „дядо Весо” , които жената не харесва , но иначе са две страни на една и съща монета . На „страната” на дядо Весо все се падаше да свърши работата за която осигуряваха Жорката  в пълен размер .

Но онзи ден монетата се търкулна на „калъч” и дядо Весо се обърна към Жорката :

„Жоро недей чака , отиди при личния лекар да те прати при хирург! Защото хирурга ще каже – Защо сте чакали толкова ? Времето лекува , но преди всичко –хомеопатично- Десислава Атанасова ли чакате ? Ами те ръцете ви наврени до лактите в гъза , за пръстите – най-вероятно са се сраснали, и в Израел няма да ви помогнат! Направления има поне до 7-мо число . После ще си затъркаляте „мощите” по НОИ , без даже да сте болен!

        Нямате ли неудобства с тези ръце ?

        Ами не , тя ракията „сама ми влиза”! –

        Добре де как се обслужвате ?

        Ами тя жената е научена – от спирката направо заляга на печката в кухнята !

        Добре де ами като сте на екскурзия в Унгария как ще се разберете като изгубите групата ?

        Ами аз ходя само до „Курткая” на вилата !

        Някой унгарец може да ви пита да го упътите тогава ?

        То аз не знам как се излиза от „Железник” ...!”

Та отивам на работа и минах през Димитринка за едни документи и гледам , че вратата на стаята не  спира в бюрото на Жоро!

        Къде е „колегата”?

        Жоро го преместиха  в Отдел „Връзки с Брюксел” и го издигнаха в Началник! – хили ми се Димитринка . 




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: baskeret
Категория: Други
Прочетен: 388977
Постинги: 259
Коментари: 351
Гласове: 846
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031