Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.12.2012 15:11 - Посрещане на 2013 с „Оркестър без Име“ на площада
Автор: baskeret Категория: Други   
Прочетен: 821 Коментари: 2 Гласове:
6

Последна промяна: 26.12.2012 17:55

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
    Няма да мога да отида до Златибор, Бас!     Зимно време е -успокоявам го–деня е къс ! Златибор вече не е далече, но  обществения транспорт не е лесен по празниците и у нас! И с личния, както и да го погледнеш си е разход! Едва ли ще те успокои и ще ти помогна много , но 2011_та я посрещнах в Ниш на площада и мога да разказвам доста впечатления!     Варианти винаги има , Бас! С пари всеки може, а времето никога не ни стига!  Стига се с автобусите за Косово , а после през Нови пазар с малко късмет и ако уцеля едни познати от Колашин, те ще посрещат Новата  в „Мад Ред – свирка“ в Белград! Все пак мисля, че точно сега не съм готов и няма какво да видя, което да оправдава усилието ми. Мога да отида, но няма да мога да си върна борчовете, а може и да бъркам! Струва ми се , че просто трябва да тръгна на път  и нещата ми се получават. Лошото е , че няма да мога да се върна. Или не веднага!      Остави за сега! Догодина като се „хванем  за зелено“. Иначе те разбирам! Преди няколко години ходих гастарбайтер в Западна Европа, но бързо ме налегна носталгията, разбрах че работата отива на години, и дали заради децата дали заради мен самия се върнах! Беше една от най-хубавите вечери в живота ми , но и тогава работата беше кът , а жена ми пратила молба от мое име и на другия ден заминах за Синеморец в един хотел с ласвегаско бомбастично име надвиснал над скалите на Бутамята! Изкарах само една вечер докато се огледам да видя, че припечеленото ще пръсна за храна, която не се намираше извън сезона в Ахтопол , а и съквартирантите ми в панелката пиеха до сабахлен всяка вечер. То и сега с работата е така де , пиенето си е индивидуално все пак. На другия ден казах „Чао“ на хубавицата която се представяше за мениджър и си тръгнах!  Като гледах пустото Черноморие се сещах за моята прабаба Марушка като ми разправяше когато я завели млада булка в Созопол и там нямало стъкла по къщите, а свински мехури за прозорци! Нямаше ги спрените безразборно автомобили около „Делфин“ на Варвара , клаксоните на Приморско и шумотевицата на Аркутино. Тогава ми хрумна да завия по черния път към плажа „Алепу“. Затвориха го еднопосочно уж за природната зона, а аз подозирам заради спокойствието „он инклузив“ на партидите нискобюджетни туристи които пълнят касичките на разни „марини“ , „рисорти“ и „диневи бийч“ Винаги съм искал да почна морето и да го свърша на „Алепу“, след като Созопол отдавна „... беше малък град“ , и тогава ги видях! „Оркестър без име“!     Еее, Бас не може да бъде! Бях още в казармата като гледах филма! Бях се върнал от отпуск, с Красито още се обичахме, даже бяхме на Златни когато ме изгониха с милиция!     Честно! Даже морето беше грабнало джапанкатата на Мария Каварджикова и тя се хвърли да я търси в огромните вълни, Георги Мамалев се втурна да я спасява , Велко им крещеше да се върнат , а Попандов си сгъваше по войнишки панталона и блузата „на скатка“ като в казрмата, преди да ги спасява!      А Филип Трифонов , Бас! Нали с Мария бяха гаджета!      Той звънеше на 112 и локализираха мястото! Знаеш той вярва на системата до последно и после изгаря!       Интересно Бас , къде щяха да пеят? Изобщо защо тръгнаха?       И аз много съм мислил по въпроса! С всеки човек е така, знаеш „...магарето като не си покаже магарията на мегдана на събора“! А Артиста е висшата форма на човешкото съществуване! Всеки Артист иска публика!        А публиката какво иска Бас?        Публиката не знае какво иска!        Иска „хляб и зрелища“ , Бас!       Това всяка тълпа го иска! А публиката се отглежда, като в оранжериите на Алмерия! Бяха като море, когато ги погледнеш от далече! Ех Нерха,  „Синьо лято“ , Торемолинос! Имаше там едно място под Торокс където ентусиастите плажуваха цял сезон без да е къмпинг, но общината беше направила баня и тоалетна! Просто е даже! Има хора – има пари!        И какво стана с „Оркестъра без име“ Бас? Ти май се отплесна!        Взех ги „на стоп“, че бяха им реституирали джипчето! Първо им измисляхме име, но запецнахме , а и „Оркестър без име“  вече си е бренд! После спряхме до „комсомола“ , обаче беше изоставено! „Сик“ и „Вис“ не могли да го разделят! Минахме през „Днепър“ ама там го преградили по партийна линия, а за останалото вече има куверти за Нова Година! Надеждата ми за „Печ“ очаквано не се оправда! Зала „Младост“ е много голяма, не очаквам да я напълним с рок! Осени ме мисълта за Каварна и „хевикметъла“ , но си замълчах притеснено!        Бас , и аз не мога да се сетя за нищо съществено! Лятото на центъра пя Горан Брегович, и имаше обидно малко хора, при все че беше безплатно! Да не ти казвам какво стана когато дойде Ивана, нямам нищо против нея, Бас!        И аз се отчаях , да ти кажа! Оказва се няма място за „старите кучета“ и „Оркестър без име“! Една София за кого по напред! Така останаха две възможности! Любимец и Крушари!        Майтапиш се Бас!        Любимец е интересно място, но времето беше напреднало! На площада в Крушари! Там ела! Ако прогнозата е много лоша дискотеката ще ни приюти!        



Тагове:   оркестър без име,


Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dolsineq - Я давай в дискотеката, там поне е ...
26.12.2012 19:09
Я давай в дискотеката, там поне е топло...;)
цитирай
2. baskeret - Дискотеката в Крушари
26.12.2012 21:16
е голяма

Поне беше :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: baskeret
Категория: Други
Прочетен: 396267
Постинги: 259
Коментари: 351
Гласове: 846
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930