Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.12.2012 12:17 - Гей Хулий Чесал
Автор: baskeret Категория: Други   
Прочетен: 633 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 28.12.2012 19:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

  – От вчера ме тормози една мисъл Бас и не искам да оставам повече с нея насаме!
Защо са ни президента, премиера, „данчо ментата” и институционалните кризи, след като има американски посланик?

        Интересен въпрос, но какво ще стане, ако разбъркаме синтаксиса, изоставим отвеса и морфологията, боядисваме отдолу-нагоре, използваме нецензурна лексика, сгрешим консистенцията и правописа? Няма ли да почнем да мучим нечленоразделно?

        Онзи ден  Бас, един доцент дойде с нас на лов във Факия и толкова му се усладиха мезетата и анасонлийката на  Ставри – екоравновесието, че започна да не му се разбира, а и не приличаше на чужд език! Но иначе беше кротък и нищо не загуби! После като му мина, му се губеха часове и карабината за „подборен лов”! А аз тук питам за принципни неща!

        Ако ще ми искаш карбофлекса или дрелката кажи си го направо, давам ти агремана си за тях! Доколкото знам, царя всерусийски е питал финландците за генерал-губернатора, а Астрахан не е питал! Наречи го както искаш човека, но има една тънка червена линия, която често изкарва главоболие на жена ми! Това са съществени неща! Името не значи нищо! Деймиън или Дамян – все тая! Посланикът си е посланик! Дали ще се казва Ташунко Сапа, Сат Ок , Чичо Томовата колиба, Великия Гетсби, МаркX2, Грухан Боб или Айвън Баракоф! Това което намекваш са невъзможни неща, даже и за фидосова!

        И все пак, все пак Бас! Не мислиш ли, че правомощията са му повече от президента, председателя на общинския съвет и почетния председател на пенсионерския клуб в Каменяк?

        Не съм чел Катехизиса му да си призная, навремето стигнах до Карл Май,  „Черната стрела”, „Ел Капитан Александро” и Имануел Кант!

        Кант ли каза Бас?

        Е, може и Конт да беше! Имаше хубава подвързия, а на „руската книжарница” бяха без пари и на руски!

        Значи ти ми казваш Бас, че пратеника на Чичо Сам си стои кротко в кабинета като главоблъсканицата на Питагор и Дядо Вазов в учебниците!

        Не знам дали точно така, или като тест с „отворени въпроси”, потаен като тема от матурата ,  прозрачен като фонд „научни изследвания”,  търговец в храма или ватерполист в Държавния архив!

Ето, ако аз сега ти дойда на гости....!

        Точно сега Бас недей, че комина не дърпа, а и като го „затисне” южния вятър...!

        Казвам по принцип! Идвам някога у Вас и докато отпиваме от уискито и предъвкваме бадемите...!

        Не Бас, нямам уиски в къщи, а бадемовия масив го изсякоха циганите докато бяха електорат!

        Добре де, с „каменарка” ли ша ма черпиш? Всъщност аз затова говорех! Като един посланик по неволя у Вас, където няма уиски, бадемите са минали отдавна през „циганската любов”  , пиете „джанковица” с „армеева чорба” в „лисичарник” аз мога да  придирям тапетите, да зяпам „планета” или да задирям жена ти!

        Бас, само защото се познаваме от 800 дни,  черпил си ме  „тройно дестилирано” и съм се клел в „герба”, пропускам това! И тапети не лепя – по принцип!

        Това казвам и аз! Когато се ориентирам в обстановката и науча пътя до тоалетната...!

        Те са едно с банята Бас и ще ти трябват чехли...

        Няма проблеми, ако трябва „ще стискам”...!

        Значи това било Бас! Вдянах! Утре ела на гости, тя жената ще ходи до Чорлу на „аутлета” и ще се приберат среднощ! Тъкмо ще пробваме новото производство докато ти стигне теорията! А аз толкова се чудех! Да не те питам направо! Сега всичко ми се изясни! От Ев. Минчев до Б. Петринска! Само да попитам, ако изключим жената други активни мероприятия правиш ли като посланник?

        Не! От тебе се иска да бъдеш само себе си и да представляваш тези които охарчват данъкоплатците, без да ги убиват!

        Значи „нашата” в Хърватска Бас ...?

        Недей! Тя представлява само п****** си,а  „котараците” плащат заплати колкото във ВМЗ Сопот!

        Ок Бас, напушва ме смях като се сетя за гей парада! Нямам против гейовете нито парадите. Виж двете заедно ми се виждат множко, но в къщи ти разбра как е! Представям си отива Б.Борисов при  Н.П. на „ънкъл Сам” и му вика: „АЗ тоя С.Станишев ще го е** в г*** и....”

„Не така – казва Н.П. на СамнаТам – хомодвойките ги легализирахме , въпреки че си роден в България имаш свободата да избираш. Статуята на Свободата е висока ...” !

„Аз я разгледах , Обама ми я препоръча”– бърза Б.Б. – Но все пак оня х** сплескан Ст.С. ми прави НАПУКО”

„Ето пак – казва Н.П. – значи, имахме един саксофонист , който послуша главата си, долната глава, и веднага, каквото послушаш това ще получиш...!”

„Свирка” ли ще получа” –  кокори се Б.Б.

„Като каза свирка – казва Н.П. – мъжа ми е взел билети за „Мад Ред свирка” и „сръбска скара” в Студентския град. Имаме полза от тебе още , ей”






Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: baskeret
Категория: Други
Прочетен: 394311
Постинги: 259
Коментари: 351
Гласове: 846
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930