Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.12.2012 10:52 - На края на годината
Автор: baskeret Категория: Други   
Прочетен: 550 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 31.12.2012 10:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
     Като цяло, беше хубава година за мен Бас! Има за какво да разкажа, има малко неща за премълчаване, но повечето е за усмивка, а не за подсмихване! Няма да те лъжа, въпреки че макрорамката е стабилна като остъклението на Недко и също толкова винкелна, моята микрорамка силно ми подвява и особено в края на месеца!       Напълно споделям оптимизма ти и аз! Макар че тази година пак не спечелих от тотото поне загубих и последните си илюзии!       Ясно е че не знаеш числата, а другото как го постигна Бас?       Спрях да гледам телевизия! Особено след като натрапчиво сънувах Башар Асад, а министъра председател запълва каналите по-често от рекламите.        Не бях виждал на живо човек като теб Бас! Без телевизия!        О, аз бях чувал за такива хора, даже едни ги видях отблизо като им сложиха белезници! Едни стоят без телевизия защото си гледат бизнеса , други си гледат кефа, а трети - нон стоп филми от замундата!         Трябва да признаеш Бас, че праймтайма съвпада удивително с минорните настроения след дисхармонията в работата и акапелата на шефа!          Така е! Веднага ме подсещаш за любимия ми анекдот за Султана, Главния Евнух, Харема и Дивана за който не става дума, но то и думата е за друго! Така една сутрин Султана (човек със завидно положение в обществото, стабилен като обществена поръчка) извикал Гл.Евнух( наглед нормален, но толкова мъж колкото президентина) и  заповядал да му доведе първата съпруга! След това другата и после по другата съпруга! Евнухът каталясал и попитал султана: „Ваше пресиятелство и пресителство деня преваля а Вие сте толкова свеж, че няма да Ви стигнат и ски пистите в Банско, а аз съм уморен като опозиция на среднощно гласуване! Как го правите?“ „Чуй ко да ти кажа – рекъл Султана – не уморява работата на която си сайбия, а тази на която само й робуваш!“         Винаги съм се чудил Бас какво са правили без телевизия хората едно време?        Ами като нямат плазма  да им каканиже, едва ли са стоели като истукани, а са говорили за изчезването на магарето на Дръндаря около Чуката, което намерил в Павльов дол! За политиканстването на дядо Касър и Мобилизацията, петела на бай Зарьо , дето прескача редовно в двора на Митко Фандъка, до оня ден когато Фандъчката с настроение се дърлеше с буля Зарьовица!          Хе, Бас това звучи като новинарска емисия!          Говорили са за прескочикобилата на ергенашите на Дълга поляна, хвърлянето на кривак на Урушките скали и челика в Биволарската махала!        Бас, все едно слушам А.Сокачев!        Е , сега ще се обиждаме ли, а!   Не може да не са споменавали и шафрантията на бай Злати, парясницата от Долната махала, оная Лариса интернираната дето е влязла в акъла на  Въльо Рижото!        Бас , то направо горещо бе!        Не знам след „ТуинПийкс“, но сегашната хептен е различна!



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: baskeret
Категория: Други
Прочетен: 394780
Постинги: 259
Коментари: 351
Гласове: 846
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930