Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.01.2013 15:26 - Рок в отминало време
Автор: baskeret Категория: Други   
Прочетен: 2016 Коментари: 4 Гласове:
5

Последна промяна: 18.01.2013 10:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Рефрен: Колумнисти!, МеждуСтанци!, Пайънииииири! – са в един и същ Проект!

 

        Бас сетих се! То било елементарно да предугадиш обществените настроения, резилтата от Референдума и резултата от Изборите!

        Хее! Има  Агенции за тази работа! Политолози! Социални антрополози! Има Огнян М.! Има…!

        Много е просто Бас! Единствено трябва да се запознаеш отблизо с музикалната ни Продукция на глава от населението, Пътната карта на изпълнителите, Усвояването на Зала №1, Бенефисите, Стандартните и Календарни Инициативи, Седмицата на Реформацията….!

        И Мартин Лутър Кинг ли …? Имам Една Мечта, един ден моите деца да живеят в Нация където няма да бъдат преценявани по банковата си сметка, а според музикалната си култура, и всички ще слушат Баяга! Имам една мечта днес…!

        Мартин Лутер, Бас! Хайде хубаво  това което казваш, но защо Баяга? Не държа да ми отговаряш веднага!

        Това не са ли големи масиви информация?

        Големи са, но интернета и кабелната са евтини, а и без това зяпаш телевизия и играеш онлайн боулинг!

        И какво установи това твое несанкционирано разследване със Съвременни Развлекателни Средства?

        Както се и очакваше жанровете се свеждат до няколко основни – фолк, рап, поп и рокче!

        НеВолно ли забрави маршовата музика и Ярешкото кресчендо?

        Надявам се Бас, тези които харесват това да са си изградили имунитет, защото иначе пак ще ги ваксинират законодателно!

        А „народната” музика!

        Слуша се в градове и паланки, но си отива с възрастта, а нейният „форк” в силно „лайт” версия циркулира във вените ни като „фолк”!

        Спечелили и проект за нова „система” за преливане! От театрите казаха, че било ужасно!

         Да Бас, ама фолка го усещаш директно с х** си, а и в постановките си събличат драматургията, за да си напълнят залата! И там та та, там та та, ръм та та, ръм та та, аааа, оооо, ееееееееее, ръцете горееее! Хайде Бас да ти видя ръцете! Фолк можеш ли?

        Имаш нова магистрала

Караш старата си Лада…

        Ааа Бас! Взех си джип! Е, с десен волан!

        Живота ти не е лесен

Имаш джип със волан десен

Тъпчиш долен ляв педал

И усукваш кучки в кал!

      –     Иии Бас! То това турбо-фолк бе! Много як, ама много вулгарен текста!

        Няма бе, караш си джипа, но внезапно натискаш съединителя, и скачаш на спирачките и поднасяш към банкета!

        Стига толкова фолк! Рапа! Да ти кажа честно, мислех че няма да просъществува дълго когато се появиха заедно с Богдан Т.! Но се оказаха еднакво жилави! А и се досещам  къде живее Б.Томов, обаче ние живеем в гето! А рапът си е неговата музика! Гангстъ пандайз Брато!  Тън тъ та та та , тън тъ та та та, аз съм си най, ти си ми уай! Хайде Ноториус БиЕйСи, фючъринг Пуфф Паф анд Маслина!

        Родил съм се във вторник

Кварталния злосторник

Баща ми отговорник, а майка ми

Чиновник.

Чакаха заплата

Аз фанах автомата!

И всички на земята!

Ченгетата видяха

Направо си умряха!

        Бас ти ме застреля! Жестоко!

        Нали! Ко’ш каиш?

        Не, много е жестоко! Ще люпиш СЕМки в панделата!

        Като „огладнях”, мама се пенсионира, а тате зачака заплата от лани, работих на един автомат за сладолед, обаче му гръмна компресора и така ме оля, че полицаите умряха от смях като ме скиваха!

        Олекна ми! Попа си е поп , Бас!

        Хисарския Поп, ли! Иии на плажа на Камчия бяхме с едни пу…!

        БАС!

        Пуританки! Великобританки! Не ги трогна даже Хисарския Поп, докато не се напиха!

        Попа Бас, издържа! Не като теб – да се огъваш на плажа и пред британки! Поне не усети ли романтиката , не уловили ли силата на вятъра, не чу ли музиката на вълните, не хвана ли ритъма на звездите?

        Не! Хванах Вайълет с виолетовото око от боя на Съни Бийч! Тя ми се падна като теглихме жребий…!

        Бас, Бас, Бас! Това не е поп! Романтика трябва , небе да се вижда, и малко крак (ама малко), душа, силна душа, от душа да ти идва и от вътре! Хайде сега, Баси от Хвърчило!

        Красива луна, дъха ми се спря,

Видях я стои и мълчи!

Но месечината угасна

и тя във скута ми се хласна,

че черен облак я закри!

        Бас, каквото и да ми пееш, все си личи натюрела ти! Не е това което си мисля!

        Не! Нямаше улични лампи там и тя са трясна в мен!

        А на последно място у Нас е Рока! Колкото и да го обичам! Рока е социално зареден, бунтарски! Носи обществена енергия!

        Всичко това което няма сега!




Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tit - АмИ!:(
17.01.2013 21:56
Всичко е рог, ама не на изобилието!:)
цитирай
2. baskeret - Фолка и рапа ми
18.01.2013 09:23
как ти се сториха?
цитирай
3. nicodima - Аз да ти отговоря вместо Тит?
18.01.2013 10:03
baskeret написа:
Фолка и рапа ми как ти се сториха?


В рапа си по-силен, може би ще можеш и да музицираш.
Виж за фолка ти трябват някои други качества, но пък с какви хора ще общуваш : )))...

цитирай
4. baskeret - И аз това си мислех
18.01.2013 10:16
Най ми се отдава Рап_a - музиката на гетото, кодиран с езика на улицата, с ритъма на бруталния живот който водим! Слава богу съм в страни от фолка. Слушах навремето Хисарския Поп, даже съм бил в неговата кръчма, след години! Дори ми изпълни музикално желание- "Има ли Господ на тая Земя" - песента на Взвода ни в Казармата!
Попа е хубаво нещо - като Вики от Мастило! :) . Да Живее Рока!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: baskeret
Категория: Други
Прочетен: 388926
Постинги: 259
Коментари: 351
Гласове: 846
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031