Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.02.2013 11:54 - Да стъпиш накриво
Автор: baskeret Категория: Други   
Прочетен: 1894 Коментари: 2 Гласове:
9



               Може ли цигара?  - приближава ме момчето от пробацията.

–    Заповядай!  Вижда  му се края, а Петко?

        Още няколко дни, то и без това ще довършим, това което ни разпоредихте!

        За какво изтърпяваш Пробацията , бе Петко !?

        Не започнах аз , ама  излязох най-виновен! Другите се отърваха! На единия баща му бил голяма работа, другия младежки активист, третия ме предаде, че негова беше идеята да правим глупости! Не ми се говори, направо ?!

То и няма с кого, то другото момче с което ни пратиха при вас – куха лейка, две думи на кръст не може да каже?!

Глупаци и предатели това сме ние българите, за нищо не ставаме?!

И Левски сме предали, какво повече да говорим ?!

      –    Знаеш ли скоро се отбих до Къкрина, по път ми беше и да видят децата ?

        Какво има там ? – изумява ме Петко

        Там са заловили Левски !  Село Къкрина близо до Ловеч .

        Не зная подробности ? – виждам че се чуди Петко

        А какво знаеш за Левски ?

        Знам че са го предали българи, и там, в някакъв проход, и после не са си мръднали пръста да го спасят ?!

        Не трябва да се вярва безрезервно, Петко ?

        А ?

        Без резерви бе , като в спорта ?

        Къса резервна скамейка ? – налучква Петко

        Точно , Петко !

        Чувал съм и колкото си спомням от училище ?

        Знаеш ли откъде знаем как са го заловили ?

        Някой е видял или са му разказали ?

        Разказал е този който е участвал в залавянето му! Избягал преди руснаците! След Освобождението се върнал и разказал?!

        Стига бе ?! – съмнява се Петко. С какъв кураж се е върнал?!

        Помисли Петко! 

        А предателството?

        Нищо не е доказано! Даже съм чел, че е идеята за предателството е "подхвърлена"! От конкретен човек!

        Добре де, разбирам, но защо после не са го освободили ?

        Кого да освободят,Петко?

        Ами Апостола Левски ?

        Колко тук в офиса знаят че си свястно момче и ти знаят името ?

        Никой ?!

        Дано научим някой ден , Петко !?






Гласувай:
9



1. anibel - Поздравявам те...
19.02.2013 18:23
Настръхнах...
от написаното между редовете...
Радвам ти се, заради идеята ти да пишеш за Левски...
Хареса ми много! Хубаво пишеш...
Стискам ти ръката, baskeret!
цитирай
2. baskeret - Ooo благодаря ти!
20.02.2013 17:20
Написах го преди две години и на мен ми хареса :)
Сега смених няколко неблагозвучия и го публикувах пак.
Четох дълго и много за залавянето на Левски. От най-различни гледни точки и коментари на противоположни хора!
И написах това!
А Петко наистина съществува! Пушихме навън! Беше изпратен от пробацията при една моя позната, а аз ходих, че имаха проблем с Интернета. :)
Много, много ти благодаря :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: baskeret
Категория: Други
Прочетен: 388934
Постинги: 259
Коментари: 351
Гласове: 846
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031