Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.12.2013 11:34 - Струва лев!
Автор: baskeret Категория: Други   
Прочетен: 1483 Коментари: 5 Гласове:
2

Последна промяна: 16.12.2013 14:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Заедно със нея, кръстихме децата

Бяхме двама, всеки божи ден,

Убедих се, права е жената,

Трудно се живеело със мен.

Живеело със мен.

Гледах тъжно, празната ни маса,

На „дика“ си пихме, съботно кафе,

А накрая, тя спечели баса

Да ме напусне, и го разведе!

и го разведе.

Мислех си безсилен, спуснах се надолу

Да си плисна малко на лицето

 да въздъхна , но излезе рев

момичето зад бара, посочи към WC-то.

 За клиенти! -каза   - а за вас е лев

А за вас е лев.

Погледа си плъзнах, надолу по снагата

Тя примигна , явно се закача

Извинете моля,  с половин уста

Колко струва вътре да поплача?

Вътре да поплача?

Бас Керет

По Бора Джорджевич!
(кавър)






Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. stix - Тъжно, непречистено...
13.12.2013 13:40
Тъжно, непречистено...
цитирай
2. baskeret - това е песен
13.12.2013 14:08
мен ми се струва не тъжна, а провокативна
изпята от човек с широка душа и силно сърце
а освен това силните хора
и мъжете
да си признаят
и да поплачат
по скоро провокативна и закачлива дори
поднасяща
със самоирония и малко присмех
:)
цитирай
3. carlson - не струва и лев..:)
14.12.2013 00:10
Ето пада нощта, ти затваряш очи
тихо идва съня - не сънуваш нали? -
Хмм,
но в съня ти вали,
бял прашец от надежди
Думи силни, по локвите правят вълнички -
все мълчани, преглътнати всички...
Лъч любов се процежда, през облаци страх.
между нас тротоар,
не, не това е дъга! -
аз те чакам под чадър от тъга
Пътища много - часовник, стрелки, колело!
И ето спира дъжда и отмива съня...
Не, не сънуваш,
ти не сънуваш - сънувах те аз.
Може би тайничко, от съня се страхуваш...
Може би тайничко, да се събудя страхувам аз

Aвтор: АМБЪР®
цитирай
4. baskeret - скоро не съм чел стихове
19.12.2013 13:27
но съм чел много преди и
"надушвам" добрите :)
в случая отдавна исках да "преведа" от сръбски няколко любими рок песни
които от 1988 и до сега феновете на концертите, лично съм виждал, обичат.
За себе си съм доволен от резултата, "Два динара приятелю" и "Ще счупя крилото на самолета" на Риблья Чорба и "220" на Баяга.
цитирай
5. baskeret - "Сън" по стихотворението на АМБЪР (запазена марка :)
19.12.2013 14:02
Пада нощта и затваряш очи
Заспиваш – не сънуваш нали?
Хмм,
В съня ти вали
Бяло прашат надежди
Силни думи по локвите правят вълни
Все преглътнати и през вежди.
В облаците се процежда лъч любов
Тротоара с нас е като остров
аз те чакам под дъгата
чадъра капе сълзи от тъга
на пътя „няма час“,
стрелката прави колело
дъжда отмива спомена за нас
в съня сърцето ми е ходило.
Може би тайно, съня ми те плаши!
Може би тайно, да се събудя се плаша!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: baskeret
Категория: Други
Прочетен: 388934
Постинги: 259
Коментари: 351
Гласове: 846
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031