Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.12.2013 15:38 - Мъж на годината
Автор: baskeret Категория: Други   
Прочетен: 985 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 18.12.2013 12:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Върнах си краткосрочния кредит и ДДС–то, върнах си и на Жоро, и сега Бас, може да се заемем с по-непринудени неща.

И на мен ми стана киселото зеле, виното се избистри, а ракията отлежа вече седмица и ми е по-спокойно вечер, като ми се обадят болежките, а жената предизвикателно мълчи. Какво имаш пред вид?

След като пред общината запалиха коледните светлини и украсиха елхата, а Обама помилва Пую, трябва да изберем мъж на годината. Бас!

Защо ТРЯБВА? И защо ние? ТРЯБВА, нещо  като ДАНС без ми ли е?

Защо НИ  Е, Бас? Защо ТРЯБВА да правят комисии?

За да вземат комисиони!

И да се намират на работа!

Президента, премиера или Йовчев….!

Тях има кой да ги избира Бас! Ние трябва да изберем някой който познаваме, някой който гледа сериозно на нас, някой който ще му стане приятно и може да почерпи!

Лично аз в собствен план, не мога да се сетя някой да има всички тези достойнства! Макар че, знаеш ме, аз познавам целия град, а половината град познава мен! Не може ли да стесним критериите! Това последното звучи добре само по себе си!

Ще го вземем за „опорна точка“! Но какво мислиш, че ще видиш като повдигнеш Света? След Архимед никой не го е правил!   Светла откога ме врънкаше да преместя  гардероба,  и освен

Снимките от сватбата на балдъзата, нищо не беше за гледане Бас!

В множествено число е – „опорни точки“!  По-скоро го приеми като самодостатъчно условие, особено ако няма остатъчна захар и не съдържа сулфиди.

Ще прибавим и пари Бас!

ЧЕ пари откъде?

Да е „направил“ пари, да е завел жена си в Дубай…!

Точно пък в Дубай. Там никой не му е по-голям от на шейх Зейнеб бин Аладин! Виж, да заведеш жена в  Париж  в „Жорж Петдесети“!

Не прибавяш ли излишни сантиметри в бутониерата ,му Бас. Не е ли, Пети?

Пети е друго! Всеки пети бизнесмен у нас, виждал перспектива извън терминалите и затвора!  

Сещам се за един, онзи, дето дойде да ни търси сметка, когато те водих да видиш трюфели на Близнак…!

Онзи с големия джип, с големите обувки…!

После се успокои, като разбра, че не правим пари, а само си губим времето!  Даже  почна да ме бъзика, че аз съм работел за пари, а той ги правел!

Кога ти го каза това?

Ами ти като отиде да търсиш „кадънска кълка“ , че правела блага – ракията. И как имал толкова бизнес, землища и яхта  в Керамоти.    Някой трябва да работи – казвам му – а като си свърша работата, задоволявам глада си и някои дребни прищевки. Ето в петък ще кача Мусала от източна страна. Че то има ли такава – пита ме онзи? Има– казвам му - има и северна и южна…!  Ааа верно – сеща се той – едно време в даскалото учихме такива неща. И западна посока имаше? Западна на Мусала няма – казвам му. Брей – вика ми онзи – как ти стига времето да знаеш какво има и какво няма, че и на … Мусала?

Аз ти предлагам да изберем Павката! Той винаги прави салатата и вдига масата, даже сипва първо на жена си!

Добре, ама него го няма по цяла година и спи в тира повече от депутат на парламентарен контрол!

Тогава Митака! Всяко лято „прави преса“ на аспержите в Гърция, прави много хубаво вино от асмата като се върне,  не се набива в очите на жена си, и й купува  ваучер за Венеция за Татянинден .

Да ама се разведоха! Това лято в Гърция стачкуваха!

Разведоха ли се? Кога? Иии, сега как ще лекуваме депресията между Ивановден и Антонов?

А Милен? Работи на три места, има три жени в къщи и редовно е в социалната мрежа! Даже сега си прави и лампов усилвател.

Говори „Алт+Шифт“ , а като им спряха обществената поръчка даже мецосопран. Нека да навие  изходните трансформатори за усилвателя, и тогава ще го номинираме.

Последно и се предавам – Даниел!  Редовно води жена си „под ръка“ на центъра, не пуши и никога не се напива, а с детето им – шахматист – е обиколил целия Свят!

Това е избора! НО, той  освен че не прави скандални неща, няма афинитет към черпането. 

Предпочита спонсорирането.  А нас за какво да ни спонсорира? Ти шах играеш ли?

Докато ми вземат дамата!

А на мен  ми играе без дама! Оставаме само по царе, и на толкова дъска няма къде да местя.

Да! Безизходица! Тогава, теб ще направим „Мъж на Годината“!

А сега! То по-добре да бяхме избирали жена на годината!

Стига бе! Имам те за нормален човек! Ние мъже за една жена ли сме? Трябва да си изберем – „Жени на годината“!

  Повече са от нас мъжете, и са различни на допир!

Иии като ходя сутрин до „спидито“ и редовно засичам една дето идва от „бялата чешма“ , през моста…!

На „трите вятъра“ ли?

Да бе, срещу „Св.Георги“ и „П.Берон“!

Оная дето после тръгва по стълбите на „малкото кале“ и през римските терми излиза на „банята“…!

Същата е сигурно!

Прилича на, имаше една зъболекарка в ШЗО-то в Шумен – Берова, иии голяма…!

Ааа, на Безмер каква планшетиска, ти казвам…!

Ъх! В 26200 в Ямбол докато бях, едно „теневско“ хоро  п****  съм изе***!

Защо „теневско“?

Имаше един старшина Бараков, от Тенево, и той казваше, че там правели най-дългото хоро, преди още да има „Гинес“!

Ааа, а нашия старшина на склада Димитров беше уникален! Пиеше кило ракия, на едно сядане! Капитана Иванов, само него уважаваше…!

И ние имахме ст. лейтенант Иванов……………….. 






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: baskeret
Категория: Други
Прочетен: 396793
Постинги: 259
Коментари: 351
Гласове: 846
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930