Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.12.2013 11:26 - Защо оставам в България
Автор: baskeret Категория: Други   
Прочетен: 1421 Коментари: 2 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Защото няма къде да отида, Бас!

Няма?

Искам на Хаваите! Хем си в щатите хем не си, т.е. получаваш най-доброто от живота!  Но ми идва далече в момента! Ти Бас сещаш ли се за нещо по-добро?

Нерха! Марбея е близо, а и няма толкова много вода около теб!

Нерха е добре! Усещам „Синьо лято“ , Ченкете и романтиката, „черингитото“ на Антонио, даже и Бенансио  ще ми даде работа в сервиза, обаче е много влажно там, и през деня не ми се пие бира, а вечер не ми се пие ракия!

Още по-добре! Значи е здравословно там! Ще пиеш вино!

Да, там на едни големи транспаранти пише: „Най-добрия климат на Европа“! И Ернесто колкото и да ме уважаваше, че разбирам от електричество и от езика на жена му, не можеше да разбере като му говоря за България, още повече щом е различна от Украйна, и съм я напуснал!

Е, само с въздух не се живее! Сякаш всеки у нас има изглед към морето, планината и барбекюто!

Аз имам хубава гледка!  

Късметлия! А хората отиват в Испания, Англия, Германия, Канада, дори в Нова Зеландия и Австралия!

В Испания видях доста българи!  Повечето работеха работи с които испанците не искаха да си цапат ръцете и чистеха спомените си от България!  А аз имам много спомени тук!

В Англия не съм ходил! Но колкото и да преувеличава Камерън, аз вярвам какво ми казва щерката на едни стари познати – тя отиде да учи  там, и виждам всеки ден онази дето си хвърля сметта от аудито с десен волан ,  а мъжа й е бекяр на Острова? Аз имам  жена и не съм такъв мъж!

В Германия предполагам ходят само  нормални хора. Това може би е най-нормалната страна на света! За куриоз точно такива българи познавам! И точно това ме отказва! Те се върнаха от там! Казват хубави неща за там, но и тук се устроиха!  Аз съм добре тук, въпреки че ми е много трудно. И там никак не е лесно!

В Канада, в Канада ходят отчаяни хора. Не съм ги броил, но се нагледах! Ето онзи ден нета беше разтърсен от поредните. Съчувствам им! Има и отчайващи които заминаха за там!

А аз не съм отчаян!  И жена ми ме търпи!  Наскоро даже се смя нещо с мен.

В Нова Зеландия ходят тарикатите!

Стига бе!

Баджанака на Ицо отиде там! Голям тарикат! Иначе е тарикатско  да отидеш в Нова Зеландия. При „аватарите“!  Аз не съм тарикат! А „аватар“ си слагам само пред тъщата!

Изобщо няма къде да отида! Наречи го и със свои думи ако щеш!

Ами за Австралия нищо не каза?

Братовчедка ми отиде в Австралия!  

Нека! Нека и в Австралия видят такава красота!






Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tit - какво значи да си
19.12.2013 11:51
"устроен добре в България", Бас?:)
Неустроените добре какви са?
Аз съм разстроена. Вероятно...:):))

Надиплил си пак разсъждения!;)
цитирай
2. baskeret - значи човек който пише блог :) и очаква коментари.
19.12.2013 12:18
най-сетне един коментар да ми напише някой.
БЛАГОДАРЯ!
те са се устроилите моите познати - подредили са пъзела на живота си, и само тук там им се губят парченца. А аз съм добре. Защото съм смирен. Не примирен!
Ако се чувстваш неустроена значи не можеш да получиш образа на "Битката за Порт Бело" "Дамата с кученцето" или някой друг пъзел :). Така че ако не можеш да се устроиш - смири се! Или стани 1 с X3. Жена за три. За мъже за жени за каквото ти искаш :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: baskeret
Категория: Други
Прочетен: 389002
Постинги: 259
Коментари: 351
Гласове: 846
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031