Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.02.2014 16:34 - Ай Кю Кю Ар
Автор: baskeret Категория: Други   
Прочетен: 1343 Коментари: 2 Гласове:
2



image
 След института никой на нищо не ме е учил! Машините в завода бяха по-стари от учебниците по „съпромат“, и малко-по млади от средната възраст на „Инструменталния“ отдел, демокрацията дойде малко след като си отиде първата ми заплата, и тъкмо когато и аз да я науча, затвориха завода,  и започнах да се препитавам с неща които човек научава от средното си образование, а свободата на словото беше вече изкупена.   Много хора си мислят, че промяната ще ги научи на нещо, но става тъкмо обратното, всеки път започват отначало, като да сменяш компанията и да разказваш едни и същи вицове,  да ходиш на Пукет и пак да се държиш като „пукал“, или  да се татуираш на китайски, а да мислиш на английски.

Някой разправяше наляво и надясно, как колкото повече научавал, толкова повече се притеснявал че нищо не знае! На мен  пък  всичко наоколо ми изглежда толкова познато!

И онзи ден така идва дъщерята вторачила поглед в джиесема! Познато! И аз бях така, само че нямаше тогава джиесеми!  

Кажи „Добър вечер“ – казвам й – и тя каза, даже ме попита какво правя – днеска явно сме в настроение, Чудо!

Чета – казах й – за „qr“ кода, много съм впечатлен!

Че то го има от години! – обича да издевателства над мен тя

От 1994, казва Уикипедията, почти връстник ти е, но аз имам пред вид, че сега и тук при нас, без да се казваш „Тойота“ можеш да го използваш! Даже си направих собствен! Дай си джиесема!

„Така има шанс да ме чуеш какво ти казвам…“, какви са тези глупости? –пискливо и подозрително  ме гледа щерката. Ооооо! – и офейка от стаята.

Няма смисъл да я викам! Ще се върне! След два часа се върна!

Ето! – с насмешлива и леко презрителна усмивка носи обелка от банан, отлепва етикетчето  от нея и ми я дава. И бързо офейква.

След час почуках на покоите на принцесата!

Това което ми даде е адрес на голяма търговска верига от Казан – Русия! – казвам й. Нямат български партньори!

Откъде знаеш! Да не си Поаро! – гледа ме подозрително дъщерята

Писах  по имейла който имаше на сайта! Писах им за обстоятелствата…!

Каза ли им, че и ти си от Казан! – усмихва се дъщерята.

Това най ги впечатлило! И руския ми, за българин!

Канят ме на техни разноски в Казан!  







Гласувай:
2



1. etyna - Бас,
17.02.2014 23:48
някои и в института нищо не научават.
А иначе, учим всеки ден. Често по трудния начин.
Поздрави!
цитирай
2. baskeret - аз затова
18.02.2014 11:03
сложих QR кода. да ни е по-лесно!
Благодаря! Поздрави и на теб!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: baskeret
Категория: Други
Прочетен: 394706
Постинги: 259
Коментари: 351
Гласове: 846
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930