Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.05.2014 14:34 - Изчезналите са били държани четири дни от извънземни
Автор: baskeret Категория: Други   
Прочетен: 1230 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 21.05.2014 15:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Преди да се намерят!

Стига бе Бас, само това не съм чувал още! А и изчакай, да се научат подробности!

Аз така чакам от двадесет и повече години, но нищо не се научава, само със сигурност се забравя. По-скоро ще научим за Кенеди и Джими Хофа отколкото това което е ставало и ще става у нас!

Нали намериха Джими Хофа в сейфа на Титаник, Бас?

В Сейфа на Титаник „може“!

Не забравяш, че същото се случи и с нас!

Същото!

Ами нали оставихме колата , качихме се с лифта и после пъхтяхме до Амбарица!

И после слязохме! Качихме се на колата и се прибрахме!

Ама колата я нямаше на същото място! 

Бяха е преместили на  трийсетина метра, че им пречела на финала на парапланеристите!

АЗ ти казах да не я спираш там!

Ти каза да не си вземаме и вода и храна! Хубаво, че аз взех едно шише! После не се разбра кой кого зарази!

Те много работи не се разбраха!  Как се озовахте на Добрила с жена ми, а аз намерих жена ти която ви търсеше на Незабравка?

Всичко е много логично и просто!

А, то може да се направи логично, а може и просто…! Тръгваме от Златен Рог – четиримата , а се оказвате с жена ми на Боровец, а аз намирам Пепа на Екатерината?

Твоя градски опит, знаеш ли колко струва в Планината? Точно нищо!

Е, бирата и кебапчетата са по-скъпи! По-нататък не съм гледал ценоразписа! Даже и на пръстите имах пришки!

Не слизаш от колата!  От горната станция на лифта до хижата имаше 200 метра  и ти докато криволичеше зад нас, се оказа че съм те объркал с един „айларипи“ и спряхме да те изчакаме! 

200 метра – денивелация! Има разлика! И защо не ме дочакахте?

Жената освен ума беше изгубила и дума и  се метна на един балван!  Жена ти тръгна напред да търси туалет, а аз по мъжки се наврях в близките храсти!

Добре, добре! Още по-лесен въпрос? Защо не се изгуби само жена ми?  

Защото извинявай, ама тръгнала като на Ормана на пикник!  Пак че не се е търкаляла надолу!  

Ами ти? Ти?

Аз я чух като извика, и скочих надолу, обаче в един момент, ни напред ни назад! Половин час не мога да изляза!  После се намерихме с нея на изворчето край хижата! Даже и обхват нямаше!

Аз моя го сложих на ръчната ти спирачка да не ми убива и съм го забравил…!

Ааа, те затуй лесно са я преместили…!

Всяко зло за добро!

Те в Испания тъй си оставят колите на паркинга…! В Испания…? Абе тя жената намерила Незабравка по  GPSа, ами ти?

Настигнаха ме две хубавици и аз се залепих за тях!

Някои работи са като в полето, Но Планина е Това…!

Чакай! Ами кой Ви плати сметката на Добрила, като си беше оставил раницата при Пепа?

Каква сметка?

Жена ми каза, че сте яли много хубав качамак…!

Качамак! Какво му е толкова!

Качамак с масло и сирене! Даже прави ама без масло и без сирене. Хич не ми хареса!  А бирата била много хубава! Балканско в стъклена бутилка! Много хубаво било!

То кат си гладен и жаден, всичко е хубаво!

Не е била жадна! Нали на изворчето там сте се срещнали! И джанките бяха станали…! Тя много обича джанки!

Мале, на село колко джанки съм изял! Имаше една слива в двора на Дьожу…!

Дьожу продаваше много хубав слънчоглед!  И досега не съм ял такъв едър  и солен колкото трябва!

То откъде идва това Дьожу?  Винаги съм се чудел!

Етноним някакъв! Що не го пита да ти каже?

То беше преди балдър години! Не съм си представял, че няма да ми е под ръка винаги! Само по обяд беше затворено у тях!

Кой ти е мислил, че ще  пораснем и ще се променят нещата! Кой ти е мислил за пари!

Пари! Пари! Абе парите не са всичко в този Живот!






Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: baskeret
Категория: Други
Прочетен: 396136
Постинги: 259
Коментари: 351
Гласове: 846
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930