Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.05.2014 15:11 - Непресторен оптимизъм
Автор: baskeret Категория: Други   
Прочетен: 1129 Коментари: 0 Гласове:
1



Миналата седмица ходих на учителски семинар в Бургас. По интернет  бях си харесал супер удобен автобус, точно за регистрацията, но добре че проверих на място! Не се движеше от година!

В България на нищо не можеш да разчиташ, Бас! Това е!

Е, вчера седнахме с едни познати на кафе и след един час започнахме да говорим за времето, когато Ицо се сети да ми покаже новия си китайски звяр…?

Панда…?

Ксиаоми  Ми3 – убиец! Задната му камера ме вижда по-добре, отколкото ме следи жена ми с  гърба си, а тъкмо си оглеждах бакенбардите на предната, и китайчето ми изписа нещо! „Вие за съжаление сте депресиран!“ – това изписа!

Бас, ами и на тебе ти отива телефон за 500 лева!

1000!

Охх!

Всъщност бях почнал да се нервя, защото не искам тъста да ме чака с агнешко във фурната, и каменица с посинял етикет!

И една ракийка за отскок!

Уиски! Бабата черпи за годишнина от нещо си! Леда го прави с минерална вода…!

И все пак хубавото си е хубаво!

Даже и виртуална китайка си има! Помни всичките ти желания и най-странни прищевки! Обаче ако не й обръщам внимание, и с жена ми съм добре! Дори ме връща понякога, като си пийна мастика с мента на „Зелената къща“!

Да, „зелената“ ти идва много далече…!

И като ходи във Бургас един народ! Ама бързат за работа, ама смеят се от училище, шляят се из парка и щъкат по плажа!

Аха! А селата се изпразниха! Хора няма, хорааа!

Пак ще се напълнят!

Никога няма да се напълнят!

Ще се напълнят! Такова хубаво място празно ли ще остане? 

То тъй, ама не виждам кога!

Да ама имаш възможност да видиш с очите си как през вековете селата са се изпразвали и местели. Как от патрициите, са минавали у партийците, после у митничарите, после…!

Ехее Бас! Нашия учител по история Димо Еремиев не разказваше така увлекателно! Въпреки че „хвърляше“ копие по-стилно от Ян Железни, „стреляше“ с арбалет почти като Екатерина Дафовска и „залягаше“ по-смешно от „Тримата от запаса“! Няма такива учители, няма образование…!

За образованието нищо не знам! Племенницата завърши с пълно 6, а на кандидатстудентския в „софийския“ изкара 5,88, но на разклона за Воденичене редовно взимам една учителка – много добра!

Че то във Воденичене - само цигани…!

Обаче училището е супермодерно! Кабинети, проектори, интерактивни дъски!

Ама циганчетата!

Променят се и те! Че и по-бързо от нас!

Вятър! Изсякоха „Червен баир“! Че секат дървото, на метър от земята! Да не се навеждат! Отстрани като видиш - ужас! Фуу!

Така изглежда сега Сараево! Ходил ли си в Сараево?

Никога не съм мислил да ходя там!

Ей така изглежда! Като „Червен Баир“! Погребални паркове навсякъде из града!

На времето имаше един филм – ‚Валтер брани Сараево“ – вярно бе! Иии! Значи Сараево! Бас, ти сега ще кажеш, че боклука ни е като в Неапол!

Е е! Не е чак толкова много боклука! Тя мафията, навсякъде по света го извозва! По-скоро ме подсещаш за Манасалес – Колумбия!

Чак там ли Бас! И за това, аз те подсетих? Кога си ходил в Южна Америка? Аз като ходих в Щатите на гости у балдъзата, ни заведоха в Рино! Ооо, човек, значи, никога няма да ги настигнем тия!  

Наскоро слушахме една местна група „Лоу Лейтънси“ в рок клуб „Дъбилин“, и при нас седнаха едни американци! Действително накрая само Лейн се снима с фронтмена! Снимах го и с кейбордистката! А като го добавих в приятели, прочетох че е написал: „днес имах голямата чест да се снимам с местните величия от „ЛЛ“. Изживяването беше страхотно! Сега се прибирам в Небраска(къде по дяволите е тази Небраска?), и започва една ужасна „омаха биич“!

Неее, Бас! Ти си голям оптимист!

А в Манасалес, гледах филм  по „Дискавъри“ за Манасалес, улиците са много стръмни и там…!

Работа няма! Мани другото, работа няма!

В Германия, в Англия има!

Има! Ходим там да им бършем …прозорците! Даже и ни мъмрят, че докато лижем не се усмихваме доволно!

Тук са абсолютно прави! Не сме добри артисти! Ето и професор Вучков го казва!

Мани го тоя изкуфелник!

Ами Розмари Стателова! Сигнал си пееха чалга рок! Но сега ми харесват!






Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: baskeret
Категория: Други
Прочетен: 396195
Постинги: 259
Коментари: 351
Гласове: 846
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930