Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.05.2014 17:11 - Една пряка демокрация
Автор: baskeret Категория: Други   
Прочетен: 1440 Коментари: 0 Гласове:
4



Само народен представител не съм бил в този Живот!  Но съм бил „запас“! Последния запас преди да влезе в роля Демокрацията. Още не бях се нарадвал на „Тунджа 200“ и ме повикаха в Бистрец! Опаа! Ъх! То сега и папера му няма де! Тогава толкова благославях овенните, но  като се замисля, сега нямаше да зная какво е да си народен избраник, защото почти съм сигурен няма разлика между депутата и запасняка?!  Като дойдеше внезапно онова заптие, дето го даваше шеф и ми вземаше дистанционното, гледах по неволя целия Парламентарен дебат на портала на фуражния цех в Грозден, после като се пооправиха нещата, и ми дадоха служебна кола в Славянци, нещо й се прецака компютъра и радиото й остана постоянно на БНР! Гледал съм, слушал съм повече от самите депутати, а и ми разказва Мария –Джембековата! Тя цял живот печелеше тройки и новогодишните томболи на санаториума, и изкара моля ти се последните 15 дни от мандата на Али Баба – по заместване на заместника! Така е! Хората си живеят живота, ходят където си искат, стоят и след като им омръзне, а ти си запас… , депутат! Даже  тогава ми смениха и ВОС-а, а се случиха и едни бивши „кимафи“ – и за белот не ставаха! Изкарах година и половина на заставата на Маточина, но с тия и на турски не можеш да се разбереш, единствено разбираха от „радиомълчание“! Така че, знам какво е да си „номад“! Четяха вестници за да убиват времето, дрънкаха глупости между яденетата и постепенно започваха да свикват, че те са завършили в софийския а ротния им – в Монтана! При депутатите даже е и по-зле! Там  може да си бивш генерал, а шефа ти да е от логистиката с канцеларски материали! Изобщо съм вникнал в статуса им, семантиката и в либидото им. Уж се смеят на Мая Манолова, а всички зяпат ококорено Геновева от „Секретна секция“!

На практика, само олигарх не съм бил! Но тук няма как и да бъдеш! Няма Чукотка, няма Донбас, има само един гол Бас! В България винаги има шанс! Но този явно съм пропуснал! Защото хората знаят, че каквото си направил до 40 – това е! Единствено мога да се утешавам, че не пуснаха Абрамович във Форте дей Марми, пуснаха Ходорковски от затвора, а опълченците не пускат на Коломойски! Мога да се опитам  да ги разбера олигарсите! Като фокус! Ако го разбереш, не ти импонира!

Като гледам уикиречника, в България има двама олигарси – Бойко Станишев и Сергей Борисов! И двамата отговарят и на теорията и на практиката на живота!

Единия беше губернатор! Другия е от губерния!

Министър председател! Председател на министрите!

Евродепутат! Европобедител!

Единия не иска да си тръгва сам! Другия иска всички да маршируват до него!

На единия завещаха електорат! Електората си намери Другия!

Единия делеше на три! Трима деляха другия!

Единия изкара министър председател! Другия разкара всички!

Защо е олигархичен капитализма в България, като този в Русия и в Украйна? Защо?

-Централа? Къде е „Демокрация“ 2014?

-А ти къде си?

-На „Трите вятъра“  тръгвам от куриерския офис!

-На една пряка е „Демокрация“!



Тагове:   демокрация,   олигарх,


Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: baskeret
Категория: Други
Прочетен: 394354
Постинги: 259
Коментари: 351
Гласове: 846
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930