Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.09.2014 21:07 - Физическо оцеляване
Автор: baskeret Категория: Други   
Прочетен: 1708 Коментари: 2 Гласове:
2



 Никога не съм разбирал физиката колкото другите науки! Химията ми е ясна, от градуировката на мензурите, до озоновата дупка и граммола.За разлика от други като мен, на които им се отдават повече обществените науки. Въпреки че из кулоарите на физиката се забелязват повече имена отколкото в химията.  До онзи ден, когато и аз като Крис Айзък получих просветление щом  сладураната от спедицията, чукна айфона си в моя ксиаоми и си разменихме снимките от "Кайника". Ясно е, много преди това  съм изял чували с ябълки, един семеен живот ябълков пай, а  ябълковото ми вино стана на оцет,  и чак след няколко опита се получи сайдер. Има и място случката от вчера. Бях изпратил един матрак за детето в Студентски град и момичето от разноса на куриерската фирма един час безузспешно  търсеше блока. "Ух мразя го този студентски град" - плаче по телефона то. "Ами не сте ли била студентка тука?" - питам я. "Не! Едва избутах гимназията!" - оговаря.  Аааа! Има полза от образованието - казвам си наум аз. Науката е за това да ти обяснява нещата! Без науката ние се учим от грешките си, и ако си "безгрешен" като вуйчо ми - на нищо не се научаваш!?  Да! Да! "Пумпалите" от  младежкото бесепе и жироскопичния гербер Веско от работата, изпълняват стриктно физичния Закон за запазване на импулса. Проста кинетика! Не случайно и едните и другите ме имат за прост!  Доплеров ефект! Никъде  не гравитирам! И постоянно  съм в безтегловност. В техния свят няма място за метеорита над Челябинск и този в Никарагуа. В моя не се усети падането на Златка във випбрадър!  Материя и антиматерия! Не се харесват! А аз толкова години си въобразявах...! Я още! Защо по телевизията ни дават само мрачни, подтискащи и депресиращи неща? Много просто!  Ето така явно се живее в Света на тъмната материя! Странно, вчера световни учени я открили на другия край на Галактиката! То и Одита  на КТБ не я откри!  Защо у нас всичко е обратно на общоприетото и нормалното?  



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tit - ми...
23.09.2014 00:17
...щото си образован!:р
цитирай
2. baskeret - :)
27.09.2014 08:21
помага
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: baskeret
Категория: Други
Прочетен: 388992
Постинги: 259
Коментари: 351
Гласове: 846
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031