Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.03.2016 14:53 - ЧеДо
Автор: baskeret Категория: Други   
Прочетен: 903 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 –Налага се да направя политическа партия, Бас!

–За пръв път те разбирам „от раз“, но кое е наложителното и защо ПП?

–А ти какво разбра?

–Слушах Красимир Дачев да казва, че сега е времето за бизнес България!

–За бизнес съм съгласен, но работа няма у нас!

–Има сто и осем партии!

–Точно затова ми беше много трудно, да измисля име на партията си!

–Не трябва ли, първо да създадеш нещо, а после да го именуваш?

–Ако е движение – да! Движение „Напред“, Д-е „Назад“, но ПП трябва да се припознае!

Ти кого припознаваш?

–Аз като истински българин не знам какво съм, знам какво не съм! Не съм държавен служител, не съм общински работник, нямам брачни отношения с такива и затова не съм от герб. Не съм етноличен и не съм от дпс. Не съм „от нашите“, и не съм от бсп.

–Една от причините да направя ПП!

–А другите две?

–Защо две?

–Всичко се крепи на три! Три кита, три влъхви, трима братя...!

„Три сестри“!

–А, ти, затова и национал не си!

Другата причина е че съм успял човек. До сега бях и щастлив, но като те гледам, това ще е

третата причина!

–Значи твоята ПП ще е за успелите, щастливи хора, които „не са“!

–Да! Ето, като споделиш мислите си на глас...!

–Добре аз „не съм“, но какво значи да си „успял“?

–Много е лесно, по твоя метод! Аз не знам, но знам че не съм успял да отида в Казан, Болград, Стар Бешенов, и в Чехия!?

–На нос „Хорн“?

–Аз ти казах! Казан, Болград, Стар Бешенов, Чехия!

–ЕЕЕ! Ами, в Чехия защо?

–Чехия последно! Че да не стане като с японеца дето дошъл в България! Докато не разбера защо пият толкова бира, защо играят хокей, и как им остава време за работа, няма да се прибера!

–А аз успях да живея на три адреса, без да напускам къщи! Първо беше „Котленска комуна“, после „Баянхонгор“, сега е „Новачка“!

А „щастлив“?

–Летя насън! Много е хубаво!

–А когато не „...спиш Пол“? (Макартни от песента на Джон Ленън)

–Засега не може да се лети!

–Аз сънувам че карам велосипед висок колкото кооперация!?

–Хубаво ли е?

–Кошмар! Ужас!

–Като започне да ти харесва, значи е щастие!

–Е, много пъти не ми се събужда!

–Когато започне да ти се събужда – това е щастие!

–Ама като ще ходим на Ахтопол, не ми се ляга!

–Ако тръгнеш веднага – е това е щастие!

–Е що не съм те питал по-рано?

–Рано е било ЧеДо!

„Чест и Достойнство“!




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: baskeret
Категория: Други
Прочетен: 388708
Постинги: 259
Коментари: 351
Гласове: 846
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031