Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.10.2018 11:50 - Наръчникът на Баскерет
Автор: baskeret Категория: Други   
Прочетен: 657 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 „Навсякъде е едно и също, само хората не са на местата си“!

                                                      Авторска мисъл на Бас(керет)

„Аз, Сандерсън Прат, който пиша тези редове, съм на мнение, че образователната система в Съединените щати трябва да премине под ръководството на метеорологичната служба. И мога да изредя много доводи в подкрепа на това мнение. Кажете, защо нашите професори да не бъдат прехвърлени към метеорологичната служба?“

                                          О‘Хенри „Наръчникът на Хименей“

 

 

Четете статистиката! Това Ви казвам от години, аз Бас! Имам пред вид сайта на Българския статистически институт!

Защо? питате.

Защото е наука! отговарям.

Е, тя и социологията и метеорологията! ще възразите.

Така е! Но може да не ви харесва резултата, от социологическото проучване! И това допълнително да ви депресира!

Процентите са малки, разликата е малка! Или обратното!

За метеорологията какво да ви кажа! Ами вижте момичетата на времето!

Стагнация!

Къде са момичетата от ТВ7. Няма ги! Както и ТВ7!

А Нели Гигова се върна! Какви времена!

А вижте статистиката!

Бюджетът се увеличава! Ако чакате на него, нямате поводи за безпокойство, можете да спите спокойно и да пропускате „черната хроника“ по новините.

Два милиона и петстотин хиляди граждани работят върху себе активно!

Ако сте от тях, Ти не си сам, има още два милиона четиристотин и деветдесет хиляди, деветстотин деветдесет и девет като теб!

Шестстотин хиляди са свързани с Държавната машина!

Ако си от тях, ти си като „Деус оф макина“, ти си богоизбран да служиш на Държавата, или тя да ти служи!

Шестстотин хиляди са свързани с бизнеса със стари коли! А Запада започва да изхвърля дизелите тепърва!

Ако съм на тебе, ако си от тях, направо ще резервирам вила на Тасос, За десет години напред!

Сто и двадесет хиляди са в охранителния бизнес!

Супер си там! Ти пази себе се, другото се пази от стикера! Дори да ти бавят заплатата, нали взимаш пенсия!

Седем стотин хиляди сте навън!

Връщайте се!

(Като вземете пенсия там)

Аз ли!

Аз съм на граждански договор към статистиката!




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: baskeret
Категория: Други
Прочетен: 395688
Постинги: 259
Коментари: 351
Гласове: 846
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930