Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.09.2018 12:01 - По герб(а) ще ги познаете
Автор: baskeret Категория: Политика   
Прочетен: 611 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Познах, като казах на жената, че тези си намериха електората! Мисля, че съм прав, че тези са и хунта (каза го почти едновременно с мен и една журналистка, мисля беше Ива Николова, която не виждам напоследък! Не знам дали я чуха, за мен е сигурно)!

Бях малко изненадан когато скоро се заговорихме с един симпатяга, който се оказа твърдо против това мое определение.

Ами Волгин?! Казва ми – Виж как говори против герб!

Ами то само един Волгин! казвам – макар чене го срещам в нета, а чета „бясно“ с надеждите на д-р Т. Филипов, да дойде промяна по Перловска река.

Ами то кой? Няма алтернатива! отговаря ми човека

Няма! То всички работят да няма!

Няма ги и БиАйТи!

Фрог Офф и други нюз „бият“ „приятелски“ огън по всички!

Затова си мисля, че не е само апатията или глупостта „българска“, за да няма „умни и красиви“ и „протестъри“ (аз им казвам „платестъри“).

Хората сме уморени, объркани и уплашени!

Е, не всички хора!

Някой гласуват по сметка, други по убеждение ( отвратени от бсп, по традиция или по памет)

Добре го каза Радан Кънев, че ТОЙ „може да допълзи до пълен мандат, но с него ще пълзим и ние“

Само че го няма и Радан! Няма политици в момента, които да могат да обединят недоволството, за да може колкото се може по-бързо да бъдат законно отстранени герб!

Макар че уж умната Румяна Бъчварова да казва, че е престъпление опозицията да се бори за власт!

С каквито се събереш, такъв ставаш!

Какъв им е проблема на герб! знам ще ме питат правилноверните – нали всички са такива, видяхме бсп и дпс, видяхме и Кошлуков.

Казвам Ви веднага!

Проблема ни е, че тези стоят на власт десет години, и присвоиха държавата!




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: baskeret
Категория: Други
Прочетен: 394866
Постинги: 259
Коментари: 351
Гласове: 846
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930