Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.06.2012 15:58 - Щастието да си българин
Автор: baskeret Категория: Други   
Прочетен: 1965 Коментари: 5 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Сигурен признак , че си нещастен , е обсебващата мисъл за щастието , и употребата на цитати от рода : „по-добре нещастен човек отколкото щастлива свиня” .

Само , че тези свини-гръцките чиновници и пенсионери  щастливо си лапкат четиринадесет заплати и петнадесет пенсии . А тези свини руските империалисти дето са измислили „гръцкия” проект и тези свини западняците дето си го краднаха и доразвиха ? А тези свини американските натовци , дето си карат водата за пиене от Гърция , а за миене от Сливен ?

На всичко отгоре някой си Никос Диму написал книгата – „Нещастието да си грък” .

Е тогава през 1975 г. може да е било вярно , но у нас са я издали чак 1997 , когато тя вече не е била актуална . Сега я издали на немски – голяма гавра , и ако я раздават безплатно там .

Но което е най-ужасното , дори гръцкото нещастие не може да ме направи щастлив . Може би защото Глобализмът брутално измести интернационализма . И ако по старому щяхме да жалим прогресивните леви гърци , сега глобално ще ни тресне бумеранга на гръцкото потребление в Сандански  , а моята съученичка  ще се върне от островите .

То и да им имам нещастието , казва вечния ми опонент – тъста ?

И тук сам влезе в капана и ме направи щастлив – поне за вечерта .

Спиро , от третия етаж отишъл в Англия – петдесет паунда на смяна изкарвал .

Да , ама там една ябълка струва паунд – контрирам с прясна информация от Сашо , дето през празниците ходи при студентката си в Единтамсибърг в Обединеното Кралство .

Сина на Кирчо скоро ми разправя за там ...  – подема малко разколебан тъста

Те всички тук така разправят ... – най-неочаквано заема позиция до мен жена ми .

Ама отиди ги виж там ... -  уверено го доубивам аз , нали ги видях в Испания .

Да но взима петдесет паунда ... – гвардията умира но не се предава .

Да ама няма социален статус ...

То пък тук един статус... – агонизира тъста като в „Севера и Юга” .

Виж Турция  ... – опитва се да ме застреля  дядото като в американски екшън .

За Турция ще ти кажа веднага  - измъквам се леко аз .

Бяхме в Одрин онзи ден , с едни наши приятели !

Седнахме в едно бързо хранене . Лъскаво . Сервитьорчетата ни посрещнаха като министри и направо ни се зарадваха .

На Жорката му се пиела  бира  .

Две бири  !– казвам на момчето

Няма бира ! – категорично е то .

А наоколо , по другите ресторанти ? – питам за сведение аз .

Няма ! Никъде няма ! Тук нищо няма ! – драсва сякаш си записва турчето .

И ? – недумява нещо тъста

Е ? Да ти сипя ли още мастика ? – слагам щастливо поантата аз .

 




Гласувай:
7



Следващ постинг

1. анонимен - Тъй, де нека поне сме щастливи, щом ...
04.06.2012 17:01
Тъй,де нека поне сме щастливи,щом друго не ни остава.........:)
цитирай
2. dins73 - :о)
12.06.2012 17:32
-докато турците се опитват да те прецакат за без-бира,а тъста гледа да ти скъса нервите за все-повече-мастика,съученичката,която сигурно се казва Веска ,стяга куфарите назад към-топлата-бира,а в Един-там-си-бърг тези пият и бира и мастика и само носовете им напомнят за някаква си криза ......това си е философия,не е есенция :):):):)
цитирай
3. baskeret - Наталия - ех Наталия :)
13.06.2012 10:58
с тъста не гледам "важни" мачове защото винаги губя :)
цитирай
4. julianna62 - Ах
15.06.2012 13:36
какъв сладур си baskeret.Яко.
цитирай
5. baskeret - julianna62
21.06.2012 15:23
Благодаря ти , дано песента с която те поздравявам ти хареса

http://www.youtube.com/watch?v=3uOvFYwCKVo
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: baskeret
Категория: Други
Прочетен: 395836
Постинги: 259
Коментари: 351
Гласове: 846
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930