Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.08.2012 10:03 - Късмет
Автор: baskeret Категория: Други   
Прочетен: 555 Коментари: 0 Гласове:
1



Пита ме онзи ден Яни какво е това късмет . Аз бях затънал в работа в офиса . По-скоро бях затънал в тресавището застояли софтуери , хардуери и съмнителна методика направени в български стил : Вземи големите пари , пък дали ще работи – няма значение .

Яни има късмета да го пишат в една комисия . И аз бях в нея , но отпуската дето я чаках от половин година ме извади .

  • Драгич – пита ме Яни – чел си много , напоследък и слушаш , какво е това късмет – изважда ме от чиновнически унес той .

  • Късмет ли е , ако ти се паднат пари от тотото ? - продължава Яни .

  • Не е късмет , може да ти объркат живота ! - замислям се аз .

  • Късмет ли е , да ти се падне лесен въпрос на изпита ? - изпитва ме Янито .

  • Не е късмет , после може да се провалиш в Живота ! - несигурно отвръщам аз .

  • Късмет ли е , да отворят нова каса в Билата , докато се чудиш къде да се наредиш? - обръща поглед към ежедневието Яни .

  • Не е късмет . Ще изпаднеш в екстаз , ще излезеш навън , а там някой неуспял състезател ще те удари с колата ! - категоричен съм аз .

  • Добре де . Какво е късмет , като си толкова умен ? - настоява Яни .

  • Късмет е – мисля 3 минути аз – ако доживееш до 85 , ходиш без бастун , гледаш цветно , слушаш без да се напрягаш и лявата знае какво прави дясната ! - въздишам тържествено аз .




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: baskeret
Категория: Други
Прочетен: 389023
Постинги: 259
Коментари: 351
Гласове: 846
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031