Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.08.2012 17:05 - През граници
Автор: baskeret Категория: Други   
Прочетен: 534 Коментари: 0 Гласове:
0



Жорката си гледаше весело паспорта с печатите , докато ние с жена ми припирахме да хванем влака за провинцията . Много хубаво беше .  Морето , влака , къщи, влака , автомобилчето на Детелина , София -Копаоник-Нови Пазар - Черна Гора  - Жабляк - Босна и Херцеговина - Вишеград - пак Сърбия - Байина Баща - Ниш - София . Още зимата ги настроих за Големия Каньон на Тара и рок концерта в Байина Баща , гледах на Google map-та , снимки , форуми , пътеписи  и други най-различни точки . Припирах за времето , страхувах се от какво ли не и стереотипно си гледах здравето . Времето си дойде , след зимата , валежите по черешобера , голямата жега и среднощния влак . Страховете идваха и си отиваха и оживяваха забравени в сънищата . Снимките , форумите , пътеписите и разните гледни точки ми послужиха да се ориентирам , понеже забравих картата която разпечатах с маршрута на пианото в далечната Провинция да им се не види софията . Бях здрав отвън , а болката в очите ме тормозеше отвътре . Но се чувстах по-млад отколкото преди 15 години .  –Чак сега разбирам къде сме били -диви се Жорката , че само той караше колата . Толкова много граници , които преминахме



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: baskeret
Категория: Други
Прочетен: 388946
Постинги: 259
Коментари: 351
Гласове: 846
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031