Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.10.2012 21:22 - Време неделно //
Автор: baskeret Категория: Други   
Прочетен: 1182 Коментари: 4 Гласове:
2



Мина седмица и стана „горния понделник“ както казват в Козарево , но те там и белота го играят до „без коз“ .

Започна и новия месец - октомври , на нищо не ми спомня , но направо е юли – като жега .

Любка Кумчева каза , че всичко вече се е случвало , но случайности не са изключени . Случайно не очаквам нищо да се случи необичайно , и е изключено да не вярвам на госпожа Кумчева .

Господин Мартин Димитров пипа нежно с ръкавици архивите от Балканската Война , както прави напоследък в прайм тайма докато се храним . А по „хистори“ бъркат яко мишмаша на историята като детско меню в макдоналдс .

Майната им  , но кофтито е че детето ми им вярва , а малкото се кефи на макдоналдс .

Онзи ден се съгласях с радиото като ми разправяше , че след Студената война имало едно междуметие , но сега нещата пак загрубявали . Да , защотото тогава всички гоговееха хамериканците , иранците не бяха завъртели центрофугите , а Елцин просто хълцаше . Както ни бъзика Любен Дилов , ако го гледаме , а не сме на планина или  четем книга , значи може би изтърване риалитито което започна след като Горбачов стана лектор а на Клинтън  му свириха в америка , свири у нас и се запамети в Косово .

Баща ми все ми разправяше в какво интересно време е живял , а за мен са останали само исторически шансове .

Но не знаеше за китайците , не знаеше много неща – не защото беше завършил 7ми клас – американците казват също нищо не знаят .

Така като не е знаел цар Шишман за османците . Толкова е бил изненадан , че и сега Никопол не се е съвзел . То и ние малко знаем за цар Шишман , но знаем всичко за английската кралица и  принцхари и мидълсферата на живота .

Не знам какво те знаят за Марс и за Нас . Знам че са на всяка станция , а много в Провинцията и във всекидневната ги псуват . Не общество , а дисперсия.

Хитър Потър ще го утаи .




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tit - Добре де, сега...
01.10.2012 23:36
Не гледам телевизия.
Цар Шишман е знаел аз османците - не занм от де този нов прочит.
Сигурно гледаш това...Великолепен век...ли е?
Пропаганда...даже турците го имат за пропаганда, за този филм повече...само съм чела и то миналата година. Не мие интирисин. След "Харем" няма какво повече да се каже, мисля...
Та, Шишман е знаел, щото доста по-рано царски войски са пращани в помощ на византийските да отбраняват Константинопол и са ги попилявали тия орди. Има го нейде из аналите. Тук, в блогбегето има един блог - на Ладо, вътре има интересни неща...Ладо вече не е тук, в сайта. И той като теб много питаше , но нямаше кой да му отговаря и му стана скучно...и си отиде!:(
Именно, щото са ги знаели , са ги подценили, или са мислели, че ще ги метнат, както преди..но два пъти в една вода не се влиза, не ли?

тъй, че - историята се повтаря, но като фарс!
Ще видим дали след дисперсията ще последва пет вековно англоезично иго!
цитирай
2. baskeret - нещо важно им е убягнало
01.10.2012 23:59
:)
цитирай
3. tit - baskeret,
02.10.2012 06:37
и аз искам отговори...
:))
цитирай
4. baskeret - ще ти ги дам
03.10.2012 10:29
тъкмо ги уча

:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: baskeret
Категория: Други
Прочетен: 388916
Постинги: 259
Коментари: 351
Гласове: 846
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031