Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.10.2012 17:24 - Баскерет в Златния век
Автор: baskeret Категория: Други   
Прочетен: 1296 Коментари: 3 Гласове:
3

Последна промяна: 09.10.2012 17:29


Сетих се за една книга която много ми се отрази поразително , и освети като метеоритен дъжд тъмния ми животец . 

Усетих намеренията на „Един Янки в двора на Крал Артур“ , но дълго бях повърхностна сянка на героя , преди „Холивуд“ да ме извади от хипноза .

Така когато онзи ден отидох в Планетариума в Смолян , аз знаех , че няма да видя същото което беше видяла Бистра преди аз да изляза от казармата .

Защото ние не виждаме звездите ,  а светлината дошла при нас .

Учените виждат Света , а другите виждаме това което ни кажат по хистъри и Сашо Диков .

Затова когато се разочаровах от Созопол , веселието на депутатите и бъбривостта на финансовите министри , аз започнах да размишлявам върху Империите .

В Голямата История някои губят завинаги , други печелят за малко , но Империите са като звезди и като черни дупки – тях виждаме или те ни „помагат“ да наблюдаваме .

Просто аз се върнах при същността си ,за радост , като едно време когато вечер върху тиклите над огнището гледах нощното небе .

Сутринта на „Водопада“ докато си пиехме кафето със Стоян и весели истории от лятото , на съседната маса две редовни клиентки обсъждаха костюмите  прическите и репликите на султанския двор от сериала .

Имаше едно време , докато бяхме 6-та космическа държава повече наука в детската програма „Интеркосмос“ отколкото коафирана история сега в главите ни на големи хора . – забравих за секунда Стоян и веселите случки аз .

-       Империите си приличат даже и  исторически ! – продължавам на глас мисълта си

-       Сега за политика ли ще говорим ? – нерви се Стоян .

-       Не ! Ходих на Парорийския манастир в нашата Странджа ! – казвам

-       Е и ?

-       Каквото е Бурса за Османската империя , това е Парорийския манастир за Руската !

Там „нашите“ са учили сърби , руснаци , власи , а по после са им раздавали дипломи в Килифаревския манастир , чак до Киприан !

Защо като ходих нямаше хора , и тълпи от руснаци ?  - питам го основателно аз




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tit - А колко души са на ясно, че Поднебесната империя е била управлявана от манджурци, М?:))
09.10.2012 17:31
Наблюдатели сме само, Баскерет.:(
цитирай
2. baskeret - дотам още
10.10.2012 11:56
не съм стигнал .
Казват че Света ще свърши когато китайците разберат , че са се хранили само с предястие . А това време наближава , колкото и американците да се мъчат да го предотвратят
цитирай
3. tit - хъм,
10.10.2012 17:50
Камбей Шимада твърдеше, че оризът не е ядене за мъже /виж Куросава/, някаква тяхна просена каша ядеше, но все пак говорим за японци...
Прав си - първо да се фокусираме върху нашия континент, макар вече Земята да е смешно малка!:)
Страната ни - също.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: baskeret
Категория: Други
Прочетен: 394755
Постинги: 259
Коментари: 351
Гласове: 846
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930