Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.10.2012 10:11 - ПерпетуУМ СтоплилЕ
Автор: baskeret Категория: Други   
Прочетен: 964 Коментари: 2 Гласове:
2

Последна промяна: 13.10.2012 10:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Сега е лесно да си Коперник , след като си виждал  началото на "По Света и у Нас" и не си стигал до края.  Но това  което никога не съм рабирал са социлогическите изследвания . Не само резултатите , но защото никога никой не ме е питал , освен изскачащите прозорци които се интересуват ,кога , къде и по колко ползвам интернета . Това е пределно ясно - докато жена ми ме изрита от компютъра да скайпва с балдъзата .   Така ме застигна и новината за чушкопека преди време . Аз щях да кажа примерно , че велико наше изобретение е самоходната дърворезачка на Льоляка в китното градче където пораснах първите 7 години . Дори сега свръзвам огнените реклами с мацки по монокини и оранжеви грейки на снега , в ръка държащи резачки с име звучащо като "БрадвурствъвВарна" . Лили Иванова имаше един  велик видеоклип с една самоходна резачка през 70-те който е забравен и непознат за дъщеря ми и други които не велят като нас навремето АзБукиВеди , а само фейцБучат . – Какво стана сега ? - пита ме един дядо докато прочуствено гледам звучно изтичащата минерална вода от самотната чешма в Стефан Караджово . Така като ме пита внезпно , главата ми е празна , като опразнената новичка някога сграда за бутилиране на водата отсреща . Какво стана , какво стана ? Заю на*** Мецана ! - щеше да каже Манджука с който стояхме на един чин до 8-ми клас . Не знам що за човек излезе от това момче ? През 2009 ми направиха шеф една такава осмокласничка като Манджука , само дето е много по-малка от нас , а и Манджука беше симпатяга . -Какво стана , дядо ? Докато чакаше да ти докарат дървата , докато Асенчо циганчето ти ги цепеше или докато ти ги нареждаше с надеждата , че децата ще си дойдат от града ? –Какво може да разкажеш сега? Каквото си чул по новините и хвалбите в Пенсионерския клуб ! –Какво може да разкажеш от преди , не преди казармата , че трябва да се прибирам ? –Догодина ако минеш оттук и съм жив - ей в онази къща живея , отбий се ! заклева ме дядото . Бъдеще , бъдеще , става дядо ! - примижвам на слънцето и с малко тъга в очите .




Бях намислил за един магически отоплителен ел. куб са водна риза , произведен в секретния руски град Путин Раят нейде в Сибир право напред след Елцин Яр , от български инженер от Сопот , но , стана време за кафе :)
   



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ironia - Аeterna Сalor:-)
13.10.2012 14:21
Така е, стига да успееш да обосновеш хелиоцентризма около Краля Слънце.
И чушкопек не стига за стопляне.
Оставаме на притопляне.
П.П. Водната риза за охлаждане на инженера ли е? :-)
цитирай
2. baskeret - :)
14.10.2012 21:01
да
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: baskeret
Категория: Други
Прочетен: 394305
Постинги: 259
Коментари: 351
Гласове: 846
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930