Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.11.2012 09:12 - Когато напусках България
Автор: baskeret Категория: Други   
Прочетен: 1170 Коментари: 2 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
          Недейте да ви мързи ами прочетете ако сте се докарали до тук . Сега , ако сте с две  висши , с яхта или връзки – извинявам се – гледайте си бизнеса ! Гледам , дремят много хора и от трите кръвни групи , и кълват като каракуди в мътилката дето изтича в реката от „миролио“ на стръвта на пенсинер или на медиите : „България е най-мизерната ! Най-бедната , най-скапаната корумпирана , и т.н и т.н.“ Преди двайсетина години и аз първо , така , даже исках да похлопам на хърватското или сръбското посолство ! Бях се отчаял от новите лица и новите банди , от времето което оприличавам на филма „Съдията“ с великия Черкелов . После нещата се успокоиха след като „вся власт советом“ - стана „кой не скача е пембен“ ! Тогава ми хрумна да си остана българин , но да избягам за малко икономически . Стана ми ясно , че тези ще бъдат поредните „стамболисти“ , и просто трябва да си оправя материалното положение докато се пръждосат по живо , по здраво , че аз насилие не искам ! Така посетих Франция , Испания , за Израел и Гърция толкова ми разказваха различни хора , че все едно съм бил там! Оказахме се за малко по волята на случая с един загубен градски (беше загубил барчето в BG , парите , даже и посоката) в Испания ,и ми беше интересно дали е прав като натъртваше тихо: „ А тъй харчете , да е** вашата мама , то и ний харчехме и сега“! Във Франция казваха , че е по скъпо !  Иначе и там живееха в общежитие , и взимаха пари даже и от роднини за да ги вредят за работа . Някои бяха престанали да бъдат икономически имигранти , а вече се правеха на местни и пълнеха количките с обезценени стоки в „Карфур“ . Като гледах и слушах , се заклех да не ходя в Гърция и Израел освен за забавление . Така за Испания мога да ви разкажа толкова хубави преживявания , колкото ще ви омръзне да слушате , но накрая се върнах ! Беше есента , Биг Брадър беше събрал очите  и какви ли не глупотевини по медиите бяха . После казвам ви вървяхме все напред , но за всеки движението е относително !  За мен от 2004 насам , всяка следваща година беше още по-хубава , нищо че на последната работа която много ми харесва – започнах да псувам . Вчера се прибира Стоянчо в офиса , за да си предаде работата и Ленчето (главата и е толкова в г*** на шефа , че не се знае къде точно е връзката им) му дава новите задачи и командировъчно . И докато  пресмятах за кефа на главния едни цифри до 69-тия знак гледам чете си командировъчното , сякаш  ще прочете защо такава хубава работа като нашата  може да се прее** от обществени и други политически поръчки ! И ми просветнаха думички с положителен заряд!    Центрирано ли е ? - питам го аз .    Да ! -  връзва се веднага Стоянчо    А мойто все излиза на кестерме!     Щото толкова си кадърен !     Онзи ден Ленчето ми вика да отида при шефа , и гледа дали тичам вече ! - забивам аз      Можело , а ?! - вика ми шефа     Какво? - плаша му се аз      Центрирал си го този път  !     Амиии ? - чудя се аз – той Стоянчо ми го разпечати , че беше началъм    и системата му позволява !      Началъм ! - хъмка шефа заканително – Абе той и Стоян е за еб*** , ама ! Началъм ! Хайде дип ,че се сети бързо да ме излъжеш ! Хайде махай се !      Значи пак ме натопи ! - смее ми се Стоянчо        За какво са приятелите ! Хайде да почерпиш ! - правя се на сериозен и угрижен аз  



Гласувай:
3



1. анонимен - Много разхвърляно, бе приятел. За ...
11.11.2012 19:36
Много разхвърляно, бе приятел. За тук ни е ясно. Пусни няколко лафа за Испания. :)
цитирай
2. baskeret - така се получи :)
13.11.2012 08:23
финала ми хареса и

ще разкажа за Испания
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: baskeret
Категория: Други
Прочетен: 389015
Постинги: 259
Коментари: 351
Гласове: 846
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031