Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.11.2012 10:20 - Майстор на покрива
Автор: baskeret Категория: Други   
Прочетен: 988 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 12.03.2013 13:48

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Живота има своите трудни моменти! Не става въпрос за тъщата като мърмори : „Ох , не ми се живее ! Като гледам как ти се живее!“ - и ме визуализира мене . Говоря за истинските трудности , като това да останеш без вода срещу Нова Година , да ти спре интернета , „редът“ ти монотонно да върви към края на работното време на гишето , някаква малка недоказанка да си издува Ар§БеЕмВе_to докато ти киснеш на спирката и лапаш баничката от закусвалня „Славяни“ .  Така , преди време бензина на дядото свърши насред гетото ! Не мога да разбера как хора които нищо не плащат ни наобиколиха и крякат ли крякат : „бате дай пари да бутнем“! Като се замисля спокойно , така е било когато дедите ни са слезли от дърветата. Сега техните преки потомци ловуват капаците на шахтите и всичко което го лови магнит , както неандерталеца е ловувал мамути . Само че той се е молел за душата на убитото добиче !  Е да , сега се молят за жълти стотинки в бантустаните на мутренските „вторични суровини“ . Бедите идват и си отиват , понякога оставят и спомени , а майсторите идват когато най-малко ги очакват . Миналата година докато ходех по работа нещо се сетих да погледна нагоре ! Казаха в един филм и три сутрешни блока , че е добре за терапията да се плезим (ако наблизо няма полицаи) и да вдигаме очи над рекламите! Нямаше ги храсталята антени които „изстискваха“ ефира за чуждоземска телевизия , нямаше безразборно пране , може би защото нямаше и обитатели , а от огромната кабелна паяжина на „нетове“  „ком“_i и всякакви ВоЙоори се виждаше и малко небе .  Докато медитирах в движение , забелязах на покрива – Пламен дето преди години беше изпратен при нас от Пробацията да се разплати с Обществения Интерес . Като във филм на Чарли Чаплин се разбрахме по хендсфри_то за хубавите неща и се „дийлнахме“ за моя комин в най-близък план . Аз от години имах голям проблем – комина не дърпаше ! Смених комина – преместих печката – и другия комин не дърпаше ! Взехме климатик и облепихме жилището като „папие–маше“ , а останалото направихме с дограма . Живота отново потръгна !  Тогава дойде чичо от Гърция ! Много готин , много „на ти“ с информацията и регионалната обстановка ! И покрай сладките приказки , ракията , киселото зеле и сметките за ток , доброто настроение заизлиза от комина . А комина не дърпаше ! Български комин ! - постави диагнозата чичо . В Гърция няма проблеми ,  а на комините има едни „въртялки“ - вдигат тягата на комина ! - назидава ме чичо . Те свалят тягата ! - коригирам го аз – Но при вятър ...!  В Гърция има и вятър ! - великодуши чичо – ще ти донеса една „въртялка“ ! Чичо е честен – освен всичко друго – и донесе ! Пламен го чаках една година ! И онзи ден му звъннах вече ! Имал много работа ! И ми загубил номера като изтървал телефона си от покрива на един педерас !а Добре че го потърсих ! Дойде седмица след уговорката !  Гледа , мери , рови из планки дюбели нитове и инструменти ! Хайде да я оставим тази .... ъ „въртялка“ ? - вика ми Пламен Аа стига , моля ти се ! - същисвам се аз   Ами то , аз колко да ти взема за нея , виж догодина може и покрива ти да протече и тогава ! - инати се Пламен . Моля ти се ! - настоявам аз . Е добре де защо толкова настояваш ! Три покрива и две камини ме чакат в „Ориндж каунти“ - тресе се Пламен . Моля ти се ! Чичо ми я подари преди три години и сега събрал пари да се върне от Халкидики за Празниците ! - кривя се аз  Е и какво от това ? - недоумява Пламен Нека се зарадва , нека види че нещата в България вървят ! - моля му се аз .



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: baskeret
Категория: Други
Прочетен: 395885
Постинги: 259
Коментари: 351
Гласове: 846
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930