Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.12.2012 15:18 - Какво представлява депутата
Автор: baskeret Категория: Други   
Прочетен: 591 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 03.12.2012 16:53


 – Замислял ли си се Бас , какво представлява депутата ?  – Мисля , че подменяш въпроса , като да си на трибуната , преди да те отреже Ц.Цачева !  Преди време ме „сложиха“ в една комисия за инвентаризация на вакуума в склада , и когато се събудих на другия ден не усетих някаква промяна в огледалото , жена ми не ме гледаше по-особено , а децата не ме забелязваха докато се блъскахме из апартамента . Може би въпроса е , кого представлява депутата ?   – Е това е лесен въпрос и даже не е страшен , стига да следваш маркировката и да не засягаш хабитата на кафявата мечка . Депутата представлява този който го е издигнал ! Ти лично Бас , издигал ли си депутат ?  – Не не съм ! Знам само как ми се издигна в очите Даниела като се вдигна на  висок ток с ония черните ботуши  , скъси си полата и увеличи разстоянието между нас след като я учех на работата , а после ми стана шефка . Иначе в квартала има един дядо Станойко , който казваше на ляво и на дясно , че ще вдигне депутатите във въздуха!   – Ако се подлъжа по въпроса ти Бас мога да почна да разсъждавам , че парламента изглежда в началото на мандата  си като купчината пясък пред кооперацията на Коцето , която прогресивно се сляга от времето и от набезите на съкварталците . И аз онзи ден си взех две кофи – не че струват скъпо но спешно ми трябваха , че жена ми от една година ми мрънка за терасата .    – В тази посока си мислех и аз като гледам как си сменят абревиатурите , а думите им са все така диалектни !    – Снощи докато детето спрягаше таблицата за умножение , с учудване разбрах ,че съм забравил логиката на числата , но се сетих , че компютъра има „елка“ . След като загрях с мишката изчислих , че вероятността да станеш депутат е много по-малка от шанса на тотомилионера .    – Те НАП-а само това чакат – да станеш тотопозьор !   – Извинявай Бас за интимния въпрос , но какво очаква жена ти от тебе ?   – Отдавна спря да се надява !   – Да , защото след като ти си я спечелил от „първо теглене“ си похарчил доверието , въпреки че нареждаш геометрично мръсните чинии в мивката . Та така  че Бас , представи си , че си станал депутат !    – Това може би ще върне надеждите на жена ми !    – И брат ти ще те види ...!    – С брат ми не сме се виждали отдавна , откакто „изби“ друг вход на къщата да не се засичаме ! То жена му е причината де !     – Ще те види по телевизията ! Нали има телевизор !     – Не знам , но вчера „белия“ вятър събори един кашон от „плазма“ от тяхната тераса !     – Значи ще те види ! Ще те потърси и Трифон дето му дължиш услуга и пари !       – Ааа , той е възпитан човек !     – Да , защото беше отписал твоята платежоспособност !     – Значи депутата е всичко това , а човеко ?     – И още много , много Пари !



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: baskeret
Категория: Други
Прочетен: 396313
Постинги: 259
Коментари: 351
Гласове: 846
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930