Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.12.2012 17:16 - Малко Политика
Автор: baskeret Категория: Други   
Прочетен: 900 Коментари: 1 Гласове:
1

Последна промяна: 11.12.2012 21:48


         Тази „Харизма” отдавна ми омръзна! – нарушава мълчанието Бас

        „Харизмата” или нейната Ракета-носител на мандатостационарна орбита? – поднасям го .

        „И двете дядо попе” , както се казва! – съобразява Бас –  Защото еднакво ги дават по телевизията! А като се замисля и аз гласувах за „харизмата” , че така ми беше втръснало от Триглавата конюнктура.

        Замислял ли си се Бас , за личността в талвега на общественото течение и "сан шанжман_a на река Дунав „в сантиметри”?

        Нещо средно между холивудските екшъни – „уан мен херо” , и материализма заквасен в Трир , който сърбаха в Рощок , Дебрецен , и „Далеч от шосето” в Лодз?

        В Пула беше малко по-различен от нашия , Бас!

        Истината е някъде по средата , като се заслушам! Макар че всеки дърпа чергата към себе си!

        Аз мисля Бас , че Чърчил единствено щеше да одимява с пурите си „Даунинг стрийт” , ако не беше инфантилния оптимизъм на Чембърлейн , който надминавал дори радио „ен джой” , Джендо щеше да си остане някъде из Добруджа , ако не беше нацелил Духа на Възраждането , Наполеон щеше да се пенсионира като капитан (без Жартиерата) , стига да ги нямаше Гилотината , Маршал Ней и Революцията като цяло.

        Доколкото те разбирам ти казваш , че султана е бил на изборна длъжност и импийчмънта му – регулярна практика .

        Нещо такова Бас , защото представи си Пашата на еничарите да шепти из „кулоарите” на Оджака заедно с Главния Логистик на Казана , Джем султан ли да изберат или Баязид , защото първия е възпитаник на „танцуващите дервиши” , а втория мисли само за „газават”.

Ами , че те еничарите какво ще правят , Коридор №8 , или ще ядат кроасани във Виена!

        Избори с непряко гласуване , като в Ю Ес Ей?

        И физическо отстраняване на загубилия изборните бюлетини Бас !

        Явно по нашите ширини тези политически практики са намери хубава почва ?

        Времето дълго се е задържало преобладаващо според прогнозата на Емо Чолаков ! А Грейт Британ преди воюваше „...до последния германски войник” , а сега за  всеки немски фиск! Явно това идва от Ламанша и Гълфстрийма ! Все пак английски банки пропищяха от американското законодателство !

        Вчера цяла вечер даваха за Термина на Кейт , а метеорологията кърти Термите във Варна от години ?

        Така е Бас , след като дълги години бяхме залостили всички врати и вървеше само Варна-Иличовск , след като се сетихме да бъдем франкофони , сега съм само един „лузър” в очите на дъщеря ми . Единствената ми „утеха” е , че тя мисли Бийтълс за американци!

        Това са работи които не намалят лихвения процент на кредита ми ! Интересуват ме единствено откровенията на Хампарцумян и мълчанието на финансовия министър! Защото и премиера не можа да спаси ОЦК!

        Нали за това говорехме Бас ! Както се казва: Ако спечели – печели само той , ако загуби – всички губим!

        Чакай , чакай , друго беше , друг го е казал!

        Какво е казал Бас , кой го е казал, ти Архив виждал ли си ? Ето Мартин Иванов го пипа с бели ръкавици и го цифровизира ! За да не ти вадят думите от контекста както им уйдисва на поколенията .

        Така снощи ми извади думите от устата жена ми като ми сподели , че щяла да гласува за Меглена Кунева!

        Ами защо не Бас , ако ме питаш аз искам да гласувам за Михаил Константинов , но ако почерпиш мога и за Любен Дилов!












Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. weki1968 - И аз гласувах за теб и за Момчило
15.12.2012 11:40
И аз гласувах за теб и за Момчило
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: baskeret
Категория: Други
Прочетен: 394301
Постинги: 259
Коментари: 351
Гласове: 846
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930