Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.12.2012 12:17 - Тютюн напушен
Автор: baskeret Категория: Други   
Прочетен: 991 Коментари: 1 Гласове:
3

Последна промяна: 13.12.2012 14:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
                Все от някъде трябва да се започне! - изтърсва Бас

        Съгласен съм напълно с теб , но защо точно от пушенето, Бас?

        Защото затова не ни се случват нещата! Всеки се дърли с всеки! Защо това , а не онова!

Както едно време три цеха се караха за мен , и всеки викаше: „Вземете го вие”!

        Не искам да ти противореча, но не мислиш ли , че „парата отива в свирката”?

        Разбирам какво ми казваш ,но как ще го разбере това дъщеря ми и другите „зелени”?

Тя дори не иска да ме разбере!

        Нещо „елегантно” като: „ЦеПеУ-то забива в десктопа” или „глобата не може да си плати хартията”!

        Да , времената се променят ! Дядо ми казваше нещо от рода: „Седиш седиш , па ревнеш на магарето – ЧУШШШ”!

        Тази сутрин разбрах Бас , че имам поне два ангела храненика!

        Искаш да кажеш „хранителя”!

        Всъщност бяха храненици Бас! Едната бди над мен от шефското си място в парламентарната здравна комисия , а другата от сдружение „България без дим"!

        За парламента – домати , но имаш нещо против сдружаването на гражданите ли ?

        Категорично не Бас ! Искам гражданите да се сдружават с повод и без повод, но защо не започнаха с въглеродните емисии в транспорта? Освен това аз няколко пъти се опитах да сдружа съседите, и накрая сам плащах сметката за мръсния канал! Някой плаща сметката Бас! Не говоря за Световната конспирация и за Масоните! Понякога на човек му стига да го преизберат или поне да влезе в парламента!

        Напушва ме смях като се сетя , че „нашите” взели девиза „Съединението прави силата” от Белгия , а сега там искат да се разделят!

        Бас , все едно , че слушам  д-р Д. Дариткова и д-р Маша Гаврилова ! Едно време Партията се грижеше за мен без да ме пита , а после на всичкото отгоре ме мразеха и от СДС – лека му пръст! Когато бях на половината на твоите , мечтаех да стана като „марлборо мен” , а „формулата” се движеше с турбокомпресор и цигари!

        Знам , но ето в Австралия всички папироси са в еднакви отровно зелени кутии! 

        Да Бас ,   Австралия  е на „долната” Земя и там те глобяват поголовно дори да си министър без портфейл и без колан , дори ако заведеш детето на градина 15 минути след времето .

        Дори и една Турция „не пуши” и ни приветства забраната!

        Тя Турция Бас и "не пие" , увеличава се с един милион годишно, а кюрдите най-вероятно също увеличават присъствието си!

        Германия ...!

        Бас,  недей Германия ! Толкова години правихме като тях , и най-много си патихме! Сега премиера ходи като кудук* след Меркел , явно в Симеоново от струйници , шлангове и докато са  лъскали токите на коланите не им е останало време за История .

        Увърташ се като С.Трифонов около Овъргъз се увърташ!

        Ами Бас виж колко време вече говорим , а работата тъй си седи!

        То пък една работа ! Виж на този гроб какво пише:”Тук почива...” , на другия: „Заспа вечния си сън...” , отсреща:”...Душата му намери покой”

Абе тук всички си гледат кефа – аз ли ще им работя бе! **

 

 

* кудук – ходи след някой по петите , като малко дете

**   Виц на Шкумбата






Гласувай:
3



1. baskeret - http://www.bolgari.net/dostena_lavern:_dainov_e_uchil_s_pari_na_fondaciia_%E2%80%9Clyudmila_zhivkova_-el-1131.html
13.12.2012 13:56
да
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: baskeret
Категория: Други
Прочетен: 395842
Постинги: 259
Коментари: 351
Гласове: 846
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930