Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.01.2013 12:14 - Дългосрочна Прогноза
Автор: baskeret Категория: Други   
Прочетен: 672 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 11.01.2013 13:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
         Спомняш ли си Бас, как бяхме зяпнали в устите и брадите на всякакви  доктори, философи, литератори, манипулатори и разни откровени провокатори, които ни обещава Стара Планина насред Швейцария и Женския Пазар в Маахстрихт!

        За Мадуродам ли ми говориш? Да не си ходил там? Разкажи?

        Не Бас! Ташак ли си правиш с мен! За друго говорех! Никой от тези брадати лъжци не можа да ни познае дереджето, а прави се оказаха – вуйчо ми, Гошето дето продаваше „пиратски” дискове „на профсъюзите”, онзи с „Десетото кафе” който фалира „по виденово” време и още няколко такива!

         Мадуродам е едно уникално място в Нидерландия....! А защо „десето кафе”?

         Като махнеш Дама, останалото е за нас Бас, а  след всяко девето кафе, следващото го пиеш като онбашия – безплатно – на „десетото”!

        И как вуйчо ти...? Ами, че той е толкова важен, колкото вуйчото на Левски?

        Снощи Бас, се зазяпах в „тройката” на С.Диков и като гледах дебатите по фонда за „научни” изследвания, повечето там нямаха „научен” вид! А вуйка ми точно това казваше преди години, и дали защото бях малък, не прибавяше никакви аргументи: „тая страна за това не върви, защото всички станахте учени, а никой не върти мотиката”!

        Какво значи „научен” вид?

        Както е казала Коко Шанел – „на 20 години имаш лице което ти е дала природата , на тридест и след това-каквото ти е направил живота”! Някои не са водили „научен” живот, а и изглеждаха мъдри докато не си отворят устата! Вуйчо позна!

        Как живее сега този „кариатид” на мисловното здание?

        Едва го спасиха, добре че бяха парите на братовчеда, които той спечели с яко бачкане след много учене! Беше се изкривил „да дъни” с мотиката! Значи Бас, видят ли те с мотика, трябва да ти взимат здравните! То и аз съм нередовен, да не чува Дявола!

        Гошето скоро не съм го виждал....!

        Гошето ме заклеваше едно време, като почна демокрацията, че на Нас Армия не ни трябва и докато аз се кефех на дисковете му, и си смятах стотинките, той ме засипваше с доводи като „гив пийс а ченс” , „гив ми файв” , „...и токинг ту ми” – „гепи кот има”! Сега Аню Ан. докладвал на премиера – „от Армията останахме само аз и шофьора”! А премиера му отвърнал – „Аньо, ти книжка нямаш ли бе”? Гошето сега има склад в „Търговия на едро”, „Хамър”, хъски, купи изцяло „профсъюзите”, и сега там е супер бар „Синди”

        Успял човека! 

        Но „онбашията” се оказа прозорлив като Баба Ванга! Пием си кафето, насред Валядолид, аз гастарбайтер, той „стара емиграция”, и ми говори, а гледа една „гъзеста испанка” с миникупър – „...а тъй, харчете, да е** вашата мама! То и ний харчехме пък сега бършем г*****”!

        Иха, той е познал за „Лимонейд Брадърс”, и за „Елас”, сега ако кажеш, че е познал за А.Меркел!

        Остави Бас!

        Слушам!

        Колкото и да не ти се вярва, той познава Меркел! Като комсомолски секретар била у Нас, и се запознали на „Рига” в Русе!

        И сега какво?

        Тогава се редеше за безплатна храна, и спеше в общежитието за изпаднали, а сега кара камион из Испания!

        Добре де, Меркел помага на Гърция, за „БаняБаши” ли няма да си мръдне пръста!

        Онбашия! Стамен се казва! Човек с достойнство! Беше работил в Алмерия на оранжериите, и за него казваха – „в оранжериите работят само мароканци, и Стамен”!

        Невероятно! Колко мъка има на този Свят!

        Има и „хамъри”, хамстери, хининова вода, хунти, Хемингуей, Хулио Иглесиас...!

        Нали няма да стигнеш до ....!

        Уф Бас, такава „хуьовина”, дето викаше бай Иван Дюлгерски!

        Ееее недей, гласува ли в нета за българска песен на 2012?

        Оставам тук, аз оставам Тук, Бас!





Тагове:   Меркел,   Рига,   Левски,   Диков,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: baskeret
Категория: Други
Прочетен: 388928
Постинги: 259
Коментари: 351
Гласове: 846
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031