Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.02.2013 12:21 - Тъч Дама
Автор: baskeret Категория: Други   
Прочетен: 2751 Коментари: 17 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

       –        Разбра ли Бас! Свърши! Изясниха се нещата!

        Какво да разбера, че няма да те „огрее” при Десислава? Мисля, че отдавна разбрах това!

        Супербоулът свърши Бас!

        Кога започна, кога свърши? То като в секса който....!

        „Балтимор” ммм „рейвънс”, спечелиха срещу „Сан Франциско” м...!

        „Езернякерс” ...!

       „Лео Конфорти”...!... СССС! Абе Бас! Куотърбека им Фалконети е реализирал 22 паса на обща стойност 287 ярда без ДДС! А мажоретките ....!

        Що не почна с мажоретките! Все да ти вадят думите с ченгел!

        Мислех Бас, че освен от коли, жени и мажоретки, разбираш и от съществени неща!

        От политика пропусна да кажеш....!

        Ти не печелиш от политика Бас....!

        Ти пък да не си заложил на супербола! Какво спечели?

        Големи емоции Бас, не можеш ли да разбереш за какво ти говоря? Супербола...!

        Какво да разбера? Звучи ми като Ямбол_a – имаше  такова място някъде! В Провинцията май! Където нашия „францисканец” Калоян е разбил „диванетата” на „Балдуин”, а техните „катъри” са ударили на „бяг” и са станали на ярдауш!

        Бас явно не се разбираме с теб!

        Явно! Аз ти казвах, че с Десиславчето няма да излезе нищо!

        Бас, тя не знае с кого си има работа! Мисли си че съм смотан и...!

        Аз също мисля, че си смотан! Ако искаш аз да пробвам с нея!

        Бас, аз ще се науча да танцувам, ще я водя по заведения ако се налага, но колкото съм прочел, и колкото съм видял – тя толкова „кола маски” не си е направила!

        Щом не сте се харесали първите 14 секунди, знаеш какво казва науката, а и на кино ходихте!

        Филма не й хареса Бас! То и киното...!

        Видя ли! Филма не й харесва! Няма смисъл да се мъчиш! Някои „ходят”, а някои се „взимат” веднага! А други като теб, „търсят Маги” повече от сценаристите, само че те реагират на зрителската аудитория, а ти се връзваш на прищевките на Десито!

        Тя е много интелигентна,  много фина, много чувствителна, възпитана и отговорна Бас! Освен това аз разбирам жените, по-добре отколкото те се познават, и виждам, че не само не е безразлична към мен, а се мъчи да провокира моята инициатива!

        Тя и моята шефка също се мъчи да провокира моята инициативност и много фино подмята зад гърба ми, възпитава колегите в неприязън към мен и отговаря уклончиво пред шефа за моята работа, а  може й да е – „Интел инсайд, но е много ступид аутсайд”!

        Искаш да кажеш Бас, че може би виждам единствено отразените си  от нея мисли! Аз служих навремето в радиолокацията...!

        Може би! Може и да виждаш разни „помехи”!

        Стига с този език Бас! Отдавна вече – не „...започва на ‘руски’ деня”

        „Ноис ту сигнал рейшио” – Кеприкорн! Имаме ли рилейшънШоп?

        Значи мислиш Бас, че трябва да ...!

        Нищо не мисля! Тя искаше да се легитимира, и го направи с теб! Друго повече не иска в момента!

        Но тя можеше Бас, имаше и други начини да представи валидна лична карта!

        Е,  ти се оказа най-близо, а и така наведнъж демонстрира, че може да си „закупи оръжие” и с шофьорска книжка,  а ако се наложи - да избяга с Паспорт!

        Не разбирам Бас!

         Използва те, за да си покаже възможностите! Ето,  Лилито си показва само задника!  И няма нужда от никой, защото този "задник" - мъжа й, я е уредил за работата!

        Много хубав Бас!

        Ама то друго няма!

        Ама много хубав...!

        Не ти е по възможностите обаче!

        Какво да правя Бас? Той и супербола свърши!

        Първо! Не Търси!

Второ! Не се обръщай назад!

Трето!  Не се оглеждай настрани!

        И настрани ли не може Бас!

        Десето! Не пропускай да я заговориш!








Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. anibel - Да, вярно е това за 14те секунди...
05.02.2013 16:53
ако през това време не ти се преобърне стомахът...
никога няма да стане.
Поздрав!
Края ми хареса много!
цитирай
2. baskeret - Което е вярно - вярно е
05.02.2013 17:04
аз ужким имам здрав стомах :)
А Супербол не следиш ли? Питам просто така!
Ако не си ходила на мястото на битката - отиди
Село Маточина
цитирай
3. anibel - Не, не следя...
05.02.2013 17:31
пък и живея прекалено далеч от това село...
дори да исках да отида...
цитирай
4. stealingbeauty - Съгласна съм с Бас,
05.02.2013 17:56
все в един момент ще трябва да я заговориш. :))))))
цитирай
5. tit - А Лео Конфорти?:(
05.02.2013 18:00
Английският не е език, а - комуникация!:)
Заговаряй я на български...:)))
цитирай
6. baskeret - A
05.02.2013 21:35
какво следиш Ани с бел ? :)
цитирай
7. baskeret - Имах
05.02.2013 21:36
пред вид заговорването по принцип :)
цитирай
8. baskeret - Да на български
05.02.2013 21:37
разбира се! То се разбира и на български ако искаш :)
цитирай
9. anibel - Хе... ника ми съм виждала под различни ъгли, но твоят... е най-различен...
05.02.2013 23:26
baskeret написа:
какво следиш Ани с бел ? :)


Нищо не следя.
Поспирам се в блога си и в някои други, когато имам време...
Скучна съм...
цитирай
10. baskeret - аз следя всичко
06.02.2013 09:59
колкото мога
но Всичко
супербоула "следя" по "сянката" му в масмедиите
тук го разказвам в смисъл на инфантилния възторг на нашите малоумни спортни коментатори и (коментаторки), за които Света се върти около техните "планети на маймуняците" дето се изживяват като велики.
А защо – "скучна съм" - Да не си на МКС? И да ме гледаш отгоре? :)
цитирай
11. carlson - - Бас, аз се пообърках малко :) разказа за супербола ли беше?
06.02.2013 11:07
...и кой спечели тази година АФК или НФК? - не ми казвай Бас, не го разбирам този спорт. Аз вече и нашият футбол престанах да разбирам. И да те питам Бас - във футбола защо няма мажоретки?
цитирай
12. baskeret - Разказчето ми не е за супербоула
06.02.2013 12:13
то е за мен - нещата които ми се случват, нещата които ме интересуват, позицията която заемам в ежедневието и по актуални въпроси, стремежа ми да излизам от битовизма на живота, провинциалните нрави и "столичния" национализъм
то е и за Вас - които се мъча да усетя, да разбера и да бъда коментиран, замерян и оборван :)
А защо във футбола няма мажоретки? - ето както се казва - интересен въпрос?
Може би защото няма да се виждат от ВИП ложата? А по-вероятно, защото прекъсванията на играта, за разлика от баскетбола и американския футбол, които са много, във футбола са малко, а в нашия футбол най-интересното се случва единствено в прекъсванията :)
цитирай
13. faktifakti - не вярвам в първите 14 секунди.
06.02.2013 13:00
ако тя е финна и интелигентна, ще те провокира по правилния начин, за да покажеш най - доброто от себе си.
поздрав:
http://www.youtube.com/watch?v=Pz_nPTG5A0Y
цитирай
14. baskeret - аз имах един случай - 14X :)
06.02.2013 14:55
и беше много фина, но то стана пред очите на леля ми на годежа на братовчедка ми.
Леля ми много ме обича и е много интелигентна, дръпна ме настрани и ме "предупреди". Благодаря за клипа! Нищо не съм гледал! Само по фантазия. Но Бейонсе е мммм :)
цитирай
15. faktifakti - за еротичното привличане и 5 секунди са много.
06.02.2013 15:40
аз визирах любовта, защото тя е 'тежкарка'.
baskeret написа:
и беше много фина, но то стана пред очите на леля ми на годежа на братовчедка ми.
Леля ми много ме обича и е много интелигентна, дръпна ме настрани и ме "предупреди". Благодаря за клипа! Нищо не съм гледал! Само по фантазия. Но Бейонсе е мммм :)

цитирай
16. baskeret - аха. както се казва - "две не виждам" :)
06.02.2013 16:14
и така остават 4 секунди
навремето много харесвах една песен! и сега я харесвам, но скоро не бях се сещал. ти ме посети за нея. много обичам да като се заприкажем :)
http://www.youtube.com/watch?v=gMOsOQFxmbY
цитирай
17. faktifakti - не бях я чувала,
06.02.2013 17:56
но текста е верен - в началото всеки обещава повече , отколкото може да изпълни , а в последствие не изпълнява дори минимума и това е самоубийство. поздрав.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: baskeret
Категория: Други
Прочетен: 389037
Постинги: 259
Коментари: 351
Гласове: 846
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031