Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.10.2013 13:09 - Цивилизована неразбирация
Автор: baskeret Категория: Други   
Прочетен: 1233 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

    -  Аз да не съм загубен! Разбирам ги нещата! Има умни хора които знаят какво става! Гамизов, Тодоров, аз ги слушам ! Виждам че преди прескачах редовно до баджанака в Бургас, ама сега се замислям! Не стигат! За да могат някои да взимат, да взимат!

-        - Сутринта и Константинов каза…!

-        --  И на волейбола се провалихме…! Ама той Константинов не играе, нали Бас?

-         --М.Константинов, математика!?

-         --Ъ! Хубаво го изритаха и него, че ги плещи едни!

-         --И какво казва? Верни неща! И не му пука! Не всеки го може! Не спряха да дрънкат, как спечелили изборите, а никой не им прави метани! Само „местани“! Ето човека им казва да видят Меркел, нали онзи с филиите и магистралите казваше, че каквото тя правела и той го правел! Да ама след голямата й победа не й стигат три гласа, и тя отива на коалиция! А нашите дебелогъзници какво правят. Правят една партия рекетьор. В Брюксел ги пуснали в една кръчма и те веднага направили пиянски скандал!

-         --Еее Бас, триста хиляди са гласували за тях!

-         --Триста хиляди капута…!

-         --Бас! Не е така!

-         --Не е! Ама ние плащаме сметката! Защото работата не върви! А, както работиш такъв ставаш!

-         --И гладен си лягаш, Бас!

-         --Превключваш каналите на „сеттопбокса“, а той ти прави „шътдаун“ като на Обама!

-          --Онзи ден Бас, минах през офиса за едни поръчки и заварих Снежа бясна! Викаше на „АйТи-то“ как стояла до сред нощ и се псували с охраната, че не могла да си разпечата отчета!  Нейната „сянка“ Деян ръмжеше одобрително и допълнително изостряше положението, а „админа“ й се обясняваше като на катаджия, вместо да я наругае че е проста! Елена, онази с големите претенции колкото гъза й, дойде и й зашепна в ухо колко я подкрепя! Чудо! Как се работи с такива?

-         --Вчера дойдоха  от „агенция индулгенция“, двама, проверяваха документи снимаха инвентарни номера и аз нали съм момче за всичко ме хвърлиха при тях. Само дето не ми поискаха резус фактора! И без изобщо да им се впрягам ми разказаха как те били много умни, а другите били прости, как не знаели какво искат и затова искали всичко, как веднага разбирали че  искам да ги излъжа ( не аз де , ами предния дето го проверявали), ама те били по-хитри. Отпуснаха се по-бързо от детето на съседите, като ни бяха на гости и единия като млъкнеше, другия почваше с простотиите, чак хълцаха от смях като шефката като си пийна повече на „Екатерина“ за Нова година! И тогава ми звънна телефона, малката се сетила нещо да ме пита, а аз бях сложил да ми звъни с концерта на Баяга дето ходих лятото, и тези като подскочиха: „как ги изтърпяваш тия бе?“

-         --Хаа Бас! Като каза сега, преди няколко месеца ходих да нивелирам винкелите на едно ВЕИ, и дойде собственика и жена му, той с черно беемве, тя с бяло, колкото половината им „инвестиция“. И докато си разпъвах инструментариума, а тя се фръцкаше пред момчетата, той взе да ми разправя колко бил доволен от живота, как всичко работело в негова полза, въпреки че държавата  не работела за него, а съда и полицията даже срещу! Даже яхтата му била яхта, закотвена в момента на Керамоти! Самолет сега си поръчал от пловдивския панаир, ама объркали цвета и му отбили от цената!

И ми звънна телефона!  Детелина ми звъни с атмосферата  от новогодишната нощ в Марибор дето бяхме миналата година! И този като ми вика: „ ей такава мелодия нямам бе!“




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: baskeret
Категория: Други
Прочетен: 388868
Постинги: 259
Коментари: 351
Гласове: 846
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031