Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.12.2013 15:22 - Стихотворение
Автор: baskeret Категория: Други   
Прочетен: 1116 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 13.05.2014 12:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 Изпращам годината с куп недовършени неща, повечето от които не аз съм започнал, някои са от жена ми, а някои са „заварено положение“. Лично аз  не можах да отида до Болград, имаx голямо желание да прескоча и до Казан, но това са трудно постижими неща. Ето дойде и Игнажден, за бела и ти дойде първи Бас, а аз не можах цяла година да напиша едно стихотворение!

Нали не мислиш писането на стихотворение за лесна работа?  Освен това напоследък не чувам някой да пише! Тия дни подреждах килера и намерих доста неща които съм търсил безуспешно  точно когато са ми трябвали, и единия рафт се счупи и без малко да ми отиде „царската туршия“ . Добре че бяха под ръка томчетата на Пушкин, Блок  и на Яворов. Сега ако помогнеш, ще подпра с  Маяковски , Евтушенко и Левчев, и ще ти  подаря класиците.

Винаги съм мислил Бас,  писането на стихове за много фин занаят, който освен всичко друго можеш да практикуваш  и на плажа, а на Силистар на Карадере и на „попския“ даже няма и агрегат. А в Илиада поетите са държали лирата, само и само  околните да  мислят стихотворството  за трудна работа!  

Защо точно стихове ти се пишат?  Направи „бийтбокс“! Ще спечелиш уважението на децата, може да изкараш акъла на жената и да спечелиш някой лев, може и интервю да ти вземат!

Мислил съм за това разбира се! Само че в ютубе е пълно с бийтбоксери, а има една по боксерки, аз няма какво такова да покажа Бас!

Пробвай с танци! Много е полезно от всяка гледна точка, ще подобриш и ритъма си на живот, ще се запознаеш с много жени наведнъж, има една Детелина на спортните, и няма да  буташ с глава абажура, на именния ден на баджанака!

Да танците са  всичко това и още малко излишно самочувствие, но той стола ми се клати и трябва да внимавам, гледам и как Ани Цолова си развали фигурата, а баджанака замина за Испания.  Освен това като подреждах мазето и търсех счупената керемида на тавана видях че са ми останали ‚фи“ 50 от канализацията, райберовани летви от сачака, винкел от остъклението и черчевета,  като сложихме пвц дограма на северната тераса! Но не открих нищо  което мога да употребя  и танцуващата ми мисъл – забуксува!

А как мислиш да употребиш всички тези неща в стихопластиката?  Не намери ли останали електроди и арматура, някоя „утка“ с преходник, Це200. Не може да нямаш и „яхтен“ лак.

Имам и шишета от уиски „Дъмбълдор“ , бренди „Кептън Гептън“ и кубински ром „Мародеро“! Но главното, намерих една бутилка вино  , която жената донесе като ходи  в „Цари мали град“ на тиймбилдинг. Та на  етикета  освен правилата за употреба имаше и думички оградени от останалите с кавички и многоточия. След като внимателно ги огледах, пресметнах наум сричките, междуметията и меките съгласни установих, че написаното има толкова смисъл, четено и от ляво на дясно, и от дясно наляво! Изумително!

Хе! Ами то и в Парламента е така! Събирал си паяжини по главата, ръжда по ръцете и си стряскал прилепите за нещо очевидно! Трябваше да ме попиташ!  Щяхме да ти опитаме и виното! Там като тръгнеш от ляво стигнеш дясното и продължиш пак пристигаш  в социализма. Ако тръгнеш отдясно стигнеш лявото и погледнеш –  първоначално натрупване на капитала!

Само дето те черпя! В Парламента лявото и дясното правят проза! Онзи ден четоха  Достоевски!  За друго ти говоря аз.  А ти политика. В България някой като не разбира от дума и стихотворения и почва политика.  Друго щеше да бъде, сигурно щях с друг да си пия сега ракията, ако тези дето си викат от трибуните бяха писали стихове!  Аз  пробвах скоро,  обаче не напаснах думите.

Как? Като бяхме на Курткая на вилата така хубаво говореше с греяната ракия! Много се смяхме!

Да аз и на Петьо жена му започнах да харесвам. А сутринта се събудих гладен и след бялото вино на Драго, всичко ми е тъмно! Друго си мисля аз! Лесно им е било на поетите едно време. Какво има да си Пушкин като има царе и принцеси, Шекспир като не трябва да плащаш авторско право, Яворов като има толкова българи и арменци наблизо, или Вапцаров, когато много малко хора са имали мотор!

И сега има! Принца на  Монако, кралицата на Йордания, петролни шейхове, губернатора на Чукотка, президента на шахматна Калмикия, рок и поп принцеси! Арменци има много в телевизията, има още българи-миньори, Шекспир може да не е бил сам, а колите масово са без стъпков  мотор

А той и Елвис „е жив“, Нат Кинг Кол редовно прави дуети, а кралицата сънува Пърл Харбър! Нямам никаква идея за какво да се разстиша! Дай нещо!

Щях да кажа че си изпаднал в творческа криза ама ти не си прописал още! Не знам много за сълзотворния механизъм и рефлекса на прозявката, но си спомням когато един гръмна на „Кондора“ с газов пистолет, а жена ми ме заведе  на театър!  

Е добре де ти за какво щеше да пишеш, ако беше намерил бутилката?

А де! За писмо в бутилка!

Изтъркано и шаблонно! Вече на всяка сергия за сувенири продават корабче в шишенце!!

За една българска….! Извинявай! Сергия, панаир, шоурум, мимичето ….

Момичето…нещо по-голямо! А , от прогнозата за времето!!!

 

На  изток  слънчево и ясно

В низините северно мъгли

Обръщаш профила надясно

И южно тялото ти се върти.

 

Косата ти е облачна  от запад

Североизточни са твоите очи

Ще идва дъжд от югозапад .

Въздишаш минимална ти.

 

Сутринта ще бъде сънено студена

Мислите ще се разсеят на обяд!

Вечерта ще бъде със звезди осеяна!

Роклята ти има сладък цип отзад!

 

Побърква  аромата ти на биле южно

Величествена северна принцеса.

Западния хоризонт изгасва бързо.

Със теб откривам източните чудеса!




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: baskeret
Категория: Други
Прочетен: 395595
Постинги: 259
Коментари: 351
Гласове: 846
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930