Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.12.2013 12:00 - Стара история
Автор: baskeret Категория: Други   
Прочетен: 826 Коментари: 0 Гласове:
1



Единствената разлика от миналата година Бас е подредбата на почивните дни.

Плюс 352 милиона лева повече похарчени за празниците! И защо ги наричаш почивни дни? Не виждам много да се уморяваме! Просто държавата затваря парадния си вход, но можеш  да влезеш през „котелното“, 112 и Станке Лисичково!

А може и през Белеврен – трябват ти единствено пари, а аз имам само документи! Ето това искам да си обясня?  А ти като не си уморен това не означава че всички! Иван от “еконта“ Светла от „архива“ , аз да не ти разправям как се блъскам! Хората идват от Сирия и си купуват от магазина, а ние ходим в Кушадасъ и не можем да си покажем носа от хотела?

300 000 напускат София казаха! Все едно  голяма армия излиза от крепостта! Въпроса е бяга или отива да граби?

Е някой ще отидат за плячка в Провинцията,  други да сръчкат гръцката икономика, а аз ще гледам Ибряма на площада пред общината! Но както казва „кедъра“ на „бедъра“ , „ какво прави разликата между мен и тяхната м***“?

Вчера разбрах, че не можеш да кацнеш в Дубай, ако разбира се самолета не е твой собствен! И за да могат да се възползват от класата на боингите и еърбъсите са се обединили с още десетина емирства!  

Бреййй тук три демократични движения не могат да минат 4 процента!

Демокрацията може би не обединява сама по себе си!  И четох че  демокрация можеш да намериш със сигурност  на „Емирейтс“, но не и в Обединените емирства!

И тук се обединяват! В Банско, на „военна рампа“  на „жълтите павета“!

Те и „ромите“ се събират на Банго Мата!

Банго Васил!

Само на 14 януари! А на банкомата цяла година! Даже не си крият пинкода! Държаво -творчески народ е това! И докато някои псевдоинтелектуалци като теб се самозалъгват, че още са в родовоименителен падеж, те вече правят тиимбилдин по моловете, източват социалните фондове в Холандия и правят нова Ханза в Магдебург!

Накъде биеш?

Ами и аз като теб си задавам въпроси когато нямам работа? И мисля, че държавите се различават една от друга затова защото домакините  гласуваха за Оланд, а увеличението на заплатите за Меркел!

Сложна работа! Вече колко години се мъчат да ми го обяснят по телевизията, но докато се ориентирам и те се изпокарат!

Значи представи си един римски легион! 6000 войника! Напредват в етрополския Балкан! И срещу тях има толкова   дървосекачи!

Седят около огъня и говорят! Получили са „вътрешна“ информация за приближаващите римляни! Аз като замахна – казва  единия – Май Манолий ще отхвърчи като тапа от шампанско! А аз пък като замахна – казва другия – Корнелий Нин ,  ще се кавачи чак до „метровките“ на Стоичков ,   аз Лютвий ще го оставя на Джамбаза, че имам да си връщам на Гербий – казва третия!

Само че историята казва как впоследствие се е развивала битката!

Но не се чете напоследък Бас!  




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: baskeret
Категория: Други
Прочетен: 394755
Постинги: 259
Коментари: 351
Гласове: 846
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930