Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.04.2014 11:25 - Добро Утро
Автор: baskeret Категория: Други   
Прочетен: 1868 Коментари: 2 Гласове:
3

Последна промяна: 20.10.2016 20:22


 Съмнало е иззад Боровец и Парка

Чистачи в жълто глъчка са събрали

Сънени са викали в празничната арка

С теб с едно на ум всичко сме си дали!

Добро Утро!

Гледаш на далече  – „хайде откажи му“

Поглаждаш коси, придърпваш си полата

Знаеш че е свършило – нищо намигни му

Чакат те на Вилтона  за една заплата!

Добро утро!

Цяла нощ си била на джина си с тоник!

Утрото  трезви със скърцане на резе

Просто си ме ритнала пореден дръвник

Дойдох с питието ти, само за мезе!

Добро утро!

Чуруликаш весело птиченце на клона

Докато  дланта ти крие уморено лице

Вмирисана на тютюн слагаш одеколона

Сякаш те изпращат сирените от ABC!

Добро утро!


По Бора Чорба 





 

Svanulo je iznad crkve Svetog Marka,
cistaci u zutom ulice su prali,
kuci su se vukli parovi iz parka,
sta smo mogli, mi smo jedno drugom dali,
dobro jutro!

Otresas sa sebe lisce i prasinu,
struzem s pantalona ostatke od blata,
polako i sigurno, bezis u tisinu,
cekaju te dole taksisti kod JAT-a,
dobro jutro!

Cele noci ti si forsirala konjak,
jutro kvari sinoc zapocete veze,
zorom si me sutnula ko poslednji dronjak,
ja sam ti uz pice dosao ko meze.

Dok veselo cvrkucu pticice sa grana,
sakrivas rukama razmazano lice,
u ustima vucem trulez od duvana,
u daljini laju dzukci lutalice,
dobro jutro!









Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tit - винаги съм се чудела,
01.05.2014 19:30
защо мъжете се обясняват и песни пеят за жени, щоито са ги ползвали и захвърлили....докато някъде някоя семпла и кротка ги чака търпеливо и всеотдайно?:)))
То, май и жените са така...
цитирай
2. baskeret - Наистина ли?
01.05.2014 20:31
Защо не попита по-рано? Сега не мога да ти отговоря че много бързам! Да не замръзне агнешкото! Но като свършат празниците ще ти отговоря! Макар че Бора Джорджевич не е като мене - да го чакат търпеливо! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: baskeret
Категория: Други
Прочетен: 395613
Постинги: 259
Коментари: 351
Гласове: 846
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930