Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.10.2014 10:58 - Код оранжев
Автор: baskeret Категория: Други   
Прочетен: 1400 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 25.10.2014 11:04


Света се е побъркал, Бас! Сутринта допълваше литрите до 100, както каза Емо Чолаков, та не можах да отида на кафе до залата като всяка събота, и отворих няколко страници!  Аз отварям само една, ако ме питаш! Газета.ру! Света трябва да играе по правилата на "мечката"! Да! Но най-лошото е че никъде не пише за Нас!  Еее! Вчера Ройтерс публикува интервю с българин от Отава...!  А хората си купуват вестници, въпреки че нямат пари! Но там пише само това което те знаят, и знаят че не е вярно, ако не им е на сърце! Правят го и трезви и добродушни хора! Направо нацелваш в десятката...! В десетката!!! Да де - в десетката - дядото! Умен начетен е незлоблив човек, а оня ден докато си пийвахме ракията, нещо стана дума за Волен и аз се разгорещих срещу него, а дядото го защити, че всичко било инсинуация срещу най-лявата партия..!  Да говорите сериозни неща - на ракийка! Не е мястото! Точно това си помислих и аз после! Можех да го завъртя дядото от другаде! Даже онзи ден си говорихме с Илхан - тракториста на Прошко - на "Адата"..! Че "Адата" не е ли подгизнала...?! Може да се отводни - за това ме извикаха! Та се заговорихме с Илхан, и той ми казва, че нямало да гласува, нямало за кого? Ще гласуваш - казвам му - само за атака няма да гласуваш! "Що бе, ще ме правят "на сапун" ли бе?" - пита ме той. Нее - отговарям - просто Волен като вземе "ваучера" за СПА "народно събрание". ще си вземе х*я "под мишка". ще си вземе п*****а - и на Варадеро! "Що, те и другите правят така?" - не се отказва Илхан. А, те и другите си е**т балдъзите, ама го правят с умисъл, а този си я е*е направо в г**а - на магистралата! И после,  дето ударил полицая, защото го помолил да се прикрият поне малко - той не бил полицай, ами воайор на кунева! Френската Амбасада, която му направила остра забележка - как го е направила, като правела френска любов в момента. Ами автобуса с руски туристи, които наводниха със снимки ВКонтакта? - Ъх, те били тъпи к***и от "пуси раят"! И дядото ще хареса и разбере това? Няма да го хареса!  Но ще разбере! Той иначе факти знае! А ние с Илхан, много се смяхме!  



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: baskeret
Категория: Други
Прочетен: 393884
Постинги: 259
Коментари: 351
Гласове: 846
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930