Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.10.2015 16:54 - Копирайтър
Автор: baskeret Категория: Други   
Прочетен: 717 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

Каква работа си търсите? - пита ме служителката в Бюрото по Труда с вероломна интимност, Бас.

–Копирайтър! - отговарям.

–Копи..! Извинявам се не знам...! Няма такава в класификатора! - уверено излиза от неведението си тя.

–А какво е копирайтър?

–Копирайтър е това с което искам да се занимавам, Бас!

–Занимавай се, пречи ли ти някой!

–Искам да печеля парите си с това, Бас! Иначе аз отдавна се занимавам!

–В Уикипедия пише – текстописец...! Можеш ли да правиш текстонически усилия, че даже да ти останат сили да харчиш парите се после?

–Текста винаги можеш да го запишеш„ Бас! Аз възприемам копирайтъра в по-широк смисъл! Да можеш да „превеждаш“ от един език на друг!

–Че ти освен много български съкращения, малко руски идиоми и тойфела на дъщеря си какви други знаеш?

–От български, Бас!

–Е, как от български...?

–Българския е различен като хората! Не можеш да убедиш всички с едни и същи думи!

–Само че да ги разубедиш...!

–А, то на повечето и едно „НЕ“ им стига!.

–Видя ли, а ти и пари ще искаш!

–Без пари повечето хора няма какво да си спомнят! И бързо те забравят! Ето Ицо дето съм ти разправял, помни точно колко пари е дал на Бил Гейтс и изобщо не помни колко пиратски софтуер използва!

–Я да видим дали си струва?

–Онзи ден тъкмо се прибрах от село и ми звънят от Калифорния...!

–Ееее...!

–То си пишеше: Димитър Д. фром Калифорния! Обажда ми се един стар познат да ме чуел, разправя ми за децата, работата и къщата в Бевърли Хилс и ме пита с готови отговори за България!

Това лято бях на село! - казвам му и не слушах радио и не гледах телевизия. Съкратиха ме от работа и поживях на село...!

Че то има ли село, има ли хора, поне един магазин има ли? - пита ме моя познат.

В моето има три! -казвам му.

Потрябва ти нещо, и то го няма! -продължава Димитър и на мен ми светна. Бях пропуснал да купя една утка 110 оранжева, но за щастие поръчах на Станка и до вечерта я сложих та не ходих „повънка“, и му разправих!

Ето онзи ден ми потрябва спешно рутер, да пратя едни обяви в джобс.бг и отивам в магазина на Станка! -разправям му аз. Рутер това какво? Нещо за карфиола или за камбите ли? - пита ме Станка. Рутер е...! -започвам аз. Не, не ми обяснявай, и без това не съм запомнила всички герои от турските сериали! Какъв рутер искаш? -пита ме Станка. Искам „Тенда“, бял с две антени! -казвам й. Ела довечера в шест и ще го имаш! Само да не е по-тежък от торба цимент и по-дълъг от буса на мъжа ми! -записва делово Станка.

–Рутер, какъв е този рутер торба цимент!

–Димитър много се смя Бас! Каза че имам от него един рутер - „Нетгиър“! Струва си парите!




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: baskeret
Категория: Други
Прочетен: 388750
Постинги: 259
Коментари: 351
Гласове: 846
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031