Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.04.2016 14:30 - Как станах Президент
Автор: baskeret Категория: Други   
Прочетен: 701 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Съкратиха ме от работа. Техника, администриране и пласиране на продукцията!
Доста мои познати ме питаха, защо? 
Защото имаше седем процента съкращения, затова!
Добре и все пак защо точно тебе?
Не казвам че съм най-добрия! Не казвам че съм добрия! Може да съм бил и неподходящия, но останаха десет които ежедневно не се справят с работата, двама са за затвор, а един от години не идва на работа! Не знам защо мен съкратиха!
След време случайно разбрах, че на моето място са назначили двама!
Това ми върна надеждите!
Беше ми останало само едно предприятие!
Там взимаха всички отишли до портала!
Това беше достатъчно условие!
Мястото беше за директор пласмент!
Отидох на портала!
Не ме взеха!
След два дни предприятието обяви място за  администратор!
Отидох!
Не ме!
След седмица обяви работа за техник на три смени!
Пак!
Не!
Вечерта след петата ракия съм написал в социалните мрежи:
ЗА НИЩО НЕ СТАВАМ!
ВИЕ НЕ МОЖЕТЕ, ЗАЩОТО И АЗ НЕ МОГА!
Милион и петдесет хиляди споделяния събрах!
Избраха ме за Президент




Тагове:   президент,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: baskeret
Категория: Други
Прочетен: 389052
Постинги: 259
Коментари: 351
Гласове: 846
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031