Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.09.2016 14:43 - Коефициент на оцеляване
Автор: baskeret Категория: Други   
Прочетен: 812 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
-Вървях из града, и си мислех че няма с кого да пия кафе. Не знам дали Ви се е случвало такова нещо, след като сте ходили за почивните дни в Северозападна България и Сърбия, след това са ви уволнили от работа и цяла седмица сте били на село със зимнината и къщата.

Жена ми ми даде педесе лева и замина на работа. Освен това с нея не ставаме за кафе – тя знае какво няма да й кажа, а аз зная какво тя ще ми откаже!

Тръгнах за Кауфланд. Оживено е до там, ще ми развалят и ще си купя чай!

Още на „Гурджовата“ аптека срещнах Нилиян и тъкмо се разговорихме, той чакал да почне параджия в „изчислителния“, а аз чаках да разправя как ме уволниха, и той абдикира с един негов познат.

После срещнах Валери на „старата автогара“, и даже той ме заговори, явно не бързаше да се връща на работа, явно и тя си вървеше и без него, явно от НАП-а не можеш избягаш, но нещо в историята ми веднага му омръзна и форсира развръзката.

До Кауфланд беше като в американски филм, от тези дето аха нещо ще ти се случи и идват надписите.

Освен за чай и затова ходя до Кауфланд,че там все едно има „ден на отворени врати“ на германски самолетоносач, и попаднали случайно хора ходят по палубата между излъсканите машини и между разноцветния екипаж.

Двама бяха застанали с празни колички и празни надежди за евтина захар и отдалеч разговаряха: „...един хвърли четири пакета в количката – така се прави! А на мен една шматка ми взе пакета, че не можах да взема наведнъж двата!...“

Намален чай нямаше, имаше „ементал“ и „синьо сирене“ за дегустация, а и аз се сетих че трябва да взема как беше - „диклак“ - нещо друго беше дето все го забравям, за Кучо от ветеринаря, против кърлежи, защото както казва Баскерет, „...в България само две неща могат да те убият – кърлежа и Политиката!“

Така с ясна цел тръгнах към д-р Намлиев. Ето, решението било толкова очебийно , толкова очевадно и толкова очевидно. С доктора винаги намираме път през Проблемите, широките друми и тесните „касъци“ на Живота, здравните навици, и последствията от тях.

Днес обаче бях посетен от Риториката, като на „петъчен контрол“ ,и той първо дълго говори по телефона, а после в стаята влезе още един клиент.

Обръщам се към него и ааа, все едно гледам Миша Алексич – баскитариста на „Рибля Чорба“. Толкова близо не можах да го видя онзи ден в Зайчар.

–Къде се загуби бе Насконти? - попита го развеселено доктора.

–На работа съм, и ...! - отвръща Миша Насконти.

–Много се радвам, когато хората работят! -наставлява ни доктора-тогава и моята работа върви.

–А работа! Тя колкото коефициент за оцеляване...!

–Той й ..., и Бил Гейтс оцелява! - присъединявам се и аз

–Ее, той е над оцеляването! - упорства Миша.

–Всички оцеляваме...! - развива въображението ни доктора.

–Абе различно е! - кава Миша, но погледа му търси решение.

И аз нали съм по лесното, както казва жена ми, веднага му се притичвам.

–Какво казваше един инструктьор на инструктажа преди караула? -питам ги.

„Кажи Ананиев, как часовия охранява най-добре Поверения Му Пост?“ -пита той.

„Ами като заеме кръгова отбрана, мерника на „постоянен“ и евентуално...“- цитира визуално Анани.

„Няма евентуално Ананиев, няма!Кажи Начев?“

„Само денем стои на „вишката“, нощем не пали цигара, помни паролата и малкото име на разводача“ - върти очи в тавана Начо.

„Глупости, а цигарите ще ти ги през носа!Кажи бе Баскерет, недей гледа глупаво а кажи?“

–Ще кажа, ама да няма послесветене! - колебая се аз.

„Ще има Гаусово сечение и „американска легация“, ако не кажеш !

–Според мен часовия Пази най-добре Поста, като най-напред Пази Себе си! - рапортувам аз, защото съм давал караул на Марково, на „Паметника“, и даже на „дивизионната болница“.

„Е те това е сержант, да го е*а!“ - радва се инструктора.

–Даа! -обобщава доктора. А за какво идваш днес?

–За диклак, ааа за адвантикс! -сещам се аз.

–Моята има проблем...! - чувам да казва Миша докато затварям вратата.




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: baskeret
Категория: Други
Прочетен: 388665
Постинги: 259
Коментари: 351
Гласове: 846
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031