Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.08.2021 14:20 - Маги, аз и принтера
Автор: baskeret Категория: Други   
Прочетен: 845 Коментари: 2 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 На първия месец от новата си работа се научих да различавам кога охладителите работят „на дизел“ и кога на мрежа! На втория месец научих Крисито от пласмента да казва „Добро утро“. На третия, спрях да се впрягам на дивотиите на Живко, на четвъртия даже с него „играехме театър“ пред дистрибуторите в Петрич и Видин.

На петия се научих да общувам с Петя-касиерката, защото тя се беше институционализирала с предприятието, а знаем как е с институциите. И тогава видях, че Маги забелязва моето присъствие.

Маги не можеш да не я забележиш. Природата на Маги е съвършенна. Виждал съм Мадоните на Великите художници, но не съм се впечатлявал.

Размишлявал съм хиляди километри върху феномена на женската красота, и най-сетне на табелата за Подгумер ме прониза „бръснача на Окам“. Маги е продукт на „подвижните“ хора.

Кант никога не е излизал от Калининград, а се е опитвал да разбере Света, а аз след като обиколих Балканите и Западна Европа смело мога да кажа, че Маги е една Вселена. Фин силует, красива и симетрична, толкова че неестествено тънкия ѝ носов напевен глас ми харесваше.

Месеци наред ѝ носих фактурите по „банков път“, копирах ѝ застраховките на колите, талоните и всички документи които излизаха зад бариерата на пазача, обаждах ѝ се за тол таксите, тя ми се обаждаше за стикерите на пожарогасителите и за изтеклите полици и за съмнителни имейли от разни дирекции.

Преди се отбивах в счетоводството толкова време колкото Маги ми отдели служебно внимание, докато гледам в острия ѝ поглед, шията, голите ѝ крака, устните, но то колко можеш да гледаш?

Някъде тогава започнах надълго да отговарям на Петя-институцията.

-Къде е Живко? Ти ще пътуваш ли днес? За пари ли идваш пак? За какво са ти тези ръкавици дето ще ги купуваш?

За Живко не ѝ обяснявах, но надълго ѝ говорих за дистрибуцията в Марково и Маноле, даже й казах за моята детска мечта да отида в Пазарджик и квартал Чиксалън! А тя дистрибуцията се оказа точно там! Разправях ѝ как се наплисках на Дунава, че разтоварвам до сами реката!

-Значи „Лъки“ е на Дунава! -казва Петя впечатлено.

–Вчера на връщане товарих от Хрищени едни железа и нямах ръкавици за товаро-разтоварна дейност...-говоря монотонно на Петя

-При Любо има! -дърпа се за парите Петя

-При бат Любо не са за товаро разтоварна дейност, те са за флуиди масла и газьол каканижа аз.

–Ухх! -дава ми пари Петя.

Не съм ходила в Пазарджик! -усмихва ми се мило Маги от бюрото.

В Пазарджик... започвам аз, поглеждам извинително празното бюро на Петя

-За какво си дошъл? - влиза подозрително Петя

-Нося ти фактурата! - казвам – купих разкошни ръкавици от телешка цепена кожа, даже пише на етикета:за товаро-разтоварна дейност.

-Да, и на фактурата пише така! -впечатлява се Петя, а аз крадешком виждам, че Маги се усмихва през рамо.

-Днес не пътуваш? Какво ще правиш? Пита ме строго Петя.

–Ще отида на годишен технически преглед с 4720 и после ще го заредя...-рапортувам аз.

-Донеси ми бележката от зареждането, нали не си забравил! -изпраща ме нежно Маги.

-Маги ли търсиш? пита ме Петя, докато се позволявам стотна разочарование от празното ѝ бюро

-Нося ѝ фактура...! мънкам аз

-Е остави ѝ я!

-Мен ли търсиш! Явно се радва да ме види Маги

-Фактурата, и да взема листи за принтера! Казвам служебно

-Не взимай цял топ! Вземи от разпечатания! командва Петя – Ми ти имаш ли принтер?

-Не мога да си представя Живота си без Принтер! спирам се щастливо пред Петя! Имам повече истории с принтери отколкото с жени.

-Нали си женен, какви жени? Осъдително ми се тросва Петя

Дори мога да напиша книга, „Аз и принтера“! продължавам замечтано. Мога ли да забравя за принтера на тази сладурана с чашките от Ботевград...

–Но беше объркала фактурата! намесва се решително Маги, чак стресна сънено спокойната Денка-главната счетоводителка. Купила съм ти дневник за предпътна подготовка! Разлиства го като рекламна брошура за Малдивите където ще ходим с нея.

-Странно, той е формат А4! Казвам угрижено – Откъде го взе!

-От книжарницата „на дика“! - казва разтревожено Маги

-И аз от там го купих, вчера! Но моя е А5! - казвам тежко

-Защо не ми каза? цупи ми се нежно Маги

-Ами аз... -мънкам

-Аз ще им го върна..., и ще ти купя присъствени листи! И ме гледа така сякаш ще ми взима фланелки от втората употреба

-Не му взимай! Той ще си ги изпринтира! отпраща ме Петя

 

-Наистина е А5! Изненадва ме Маги без да почука, и сочи с оформения си нокът етикета.

Ставам до нея да се уверя и аз, тя се завърта леко вдига високо лакътя си докато приглажда коса си.

И гола е красива! виждам всичко през ръкава ѝ.

Поглежда ме дълго и хуква навън.

Ще ти пращам разпечатките на вайбъра! Настигам я.

-На служебния нямам вайбър! казва служебно тя.

 

Телефона ми дрънва!

Пращай ми ги тук“ написала ми е от лични Маги.

 




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dobrodan - Ако разказът е Ваш, то с цялото ми уважение!
13.08.2021 18:32
Не всеки ден казвам: този мъж е роден писател.....
Зарадвайте ни с още :).
Сега видях, то било цяла поредица. Благодаря, ще се чете, няма как :):):).
цитирай
2. baskeret - Много Много Благодаря! Ще пиша докато музата е с мен :)
13.08.2021 20:45
Благодаря
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: baskeret
Категория: Други
Прочетен: 395971
Постинги: 259
Коментари: 351
Гласове: 846
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930