Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.11.2012 23:02 - 5 лева време
Автор: baskeret Категория: Други   
Прочетен: 1437 Коментари: 3 Гласове:
7

Последна промяна: 23.11.2012 23:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Всеки има слаби моменти !   .Когато забравяш , че хладилника е празен ,  зимата наближава , „зелената енергия“ ще дойде  през юни , а убийците не се трогват и от „легналите полицаи“ ! Инстинкта ти за съхранение се размеква от ЕмоЧолаковата есен , която е дошла сякаш само за теб , и за онази мацка дето я зяпаше до пожарната .  Малко преди да дойде най-голямата магнитна буря и мини-сатър-пред-се-дателя да посети Обама , че онзи боб хвърля за него !  Тогава стискаш щастливо десетте лева които жена ти , ти е дала сутринта да внимаваш за какво харчиш и как си подбираш маршрута който трябва да те доведе до в къщи където ако избегнеш „Черния Петър“ да засечеш някои от съседите , ще можеш да позяпаш „черния петък“ по телевизията ,   „Шоуто на Слави“ , „Шоуто на канала“ , Лора Крумова , „Горещо“ , тежкаря Нед , и всички недоразумения с които е пълна главата ти .  Ако имаш и малко късмет жена ти да отпусне дистанционното може да поточиш малко волейболната лига – Жени !  Точно тогава се случват нещата които напразно чакаш 90 минути , кефа на съдията  , умнотиите на Сокачев и коментара на Великия Д.Пенев . Слава богу прогнозите , че „Билла“  , „Лидъл“ , „Карфур“ и цялата пасмина молове ще затрият кварталния магазин се сбъднаха колкото хороскопа на Алена – по принцип . Тук социалното пространство е колкото насъщния асортимент , но газираното на „МоНиЦоНи_69” е по на сметка от КоопКолата_та . Докато продавачката Ценка маркираше продуктите ми и се осведомяваше за здравния статус на кучето на  жената след мен , аз смятах наум абсолютната стойност на цената която съм готов да платя .       – 5 лева и 36 евроцента ! - лукави ми се Ценка      – и 36 гроша – „от кесията , от дигеня ми“ ! - отегчавам Ценка немедлено и чакам петте лева ресто – като тъщата турски сериал  Обаче Ценка се трогва колкото И.Фидосова – на еврочиновник и маркира следващия клиент .      – Ама ...! – старая  се да привлека вниманието на Ценка .       –Радвам се че си тръгвате ! - обгрижва ме за пред хората тя .       –Но аз ви дадох 10 лева ! -  разбирам безизходицата си аз .       – 5 лева ми дадохте ! Вчера , един  загубен като Вас така ми се пънеше !         – Но аз имах само купюра 10 лева ! - направо се обърквам  .         –Такива простотии в Катар не могат да се случат ! - търси съмишленици  Ценка , като политик  електорални единици .  Братовчед ми е там от десет години и там ...!        – Поне , че този път не бързам ! А Лора Крумова каза за Катар ! - не й се оставям аз .       – А , значи не ви е за първи път !? - опъва макарата Ценка         – Преди година същото ми се случи и в ... Лидъл !        –Значи Вие сте като онзи „селски глупак“ за който даваха по телевизията ! Ще  гледаме камерите ! Това последното ме извади от равновесие като обяснение на Н.Младенов за сирийската опозиция . Като на филм се изниза живота ми , изнизаха се клиентите , изнизаха се мислите ми , както когато видях Димитричка в дискотеката в Крушари .         –Ето 5_те лева ! - изкарва ме от криогена Ценка         – Благодаря ! - връщам вярата си в Живота аз .        – Но в Катар ...! - подновява събранието Ценка         – Там уважават шейха , жена му и ...Ирина Бокова   ! - окончателно си връщам либидото аз .



Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. injir - И смешно, и тъжно.
24.11.2012 00:00
И смешно, и тъжно.
цитирай
2. baskeret - нека да ни е смешно
24.11.2012 00:05
повеке - както казваше дядо ми :)
цитирай
3. injir - Ами, да. Добре е, че имаме чувство за ...
24.11.2012 00:43
Ами, да. Добре е, че имаме чувство за хумор.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: baskeret
Категория: Други
Прочетен: 396730
Постинги: 259
Коментари: 351
Гласове: 846
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930