Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.12.2012 16:55 - Помогнете на Бас да отиде в Златибор (нали по Коледа стават Чудеса)
Автор: baskeret Категория: Други   
Прочетен: 1366 Коментари: 6 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

На мен никога не са ми помагали. За първи път ми се случва ! Ако не беше Златибор никога нямаше да направя това!

Така звуча все едно ме е „хванал” полицая и искам да му спечеля симпатиите. А нещата се свеждат до три! Защо да помогнете , защо точно на мен и защо Златибор?

Първо най-общо казано и накратко тук и сега ние всички плащаме „данък история” и „отчисленията” ми са непосилни да си посрещна нуждите и да посрещна Нова Година в Златибор!

Второ на мен си заслужава да се помогне, поне толкова колкото и на Гърция! Представете си какво ще правят възпитаниците на  ГДЕК , ако се сринат южните ни съседи и цялата Ренесансова епоха в учебниците. А и при мен ресурсът на помощта ще бъде къде къде по-скромен! Но все пак защо на мен?

Недоверието – ето това е главната причина в България нещата да не са такива като по радио „N-Joy” и естествено руси като в „Планета”.

Доверие – ето това ни трябва ! Друг е въпроса как Концесионера да повярва на Еколога , Пушача – на Сдружение „Дим и Прах в очите” , Опозицията – на „Резил_За_Смях”, Фирмите – на Обществената Поръчка и Холандия - на Правосъдната ни система!

Ще ви кажа!

Но защо точно в Златибор?

Историята започва отдавна , в края на миналия Век! През 1989 година!

Сега дори и момчето на кантара в ‘Топливо” има „АйФон” или поне неговата китайска имитация , 3G , 3D , 50 cent и цялата енергия на Квантовите Воини!

Тогава нямах нищо! Нямах тъща , нямах телефон , нямах познати извън колегите , нямах и планове, защото въпреки че имах пари – нямаше нищо по магазините! Имах квартира , която допълнително депресираше рецепторите ми , понеже освен наема, нищо друго в нея не беше мое! Градът ме плашеше допълнително! Никъде нямаше свободни места , за всичко трябваше да чакам на опашка където никой не се нареждаше след мен , а компаниите около които гравитирах бяха хора  или „по двойки” или такива които упорито търсеха Вратата , но все нацелваха „рамката” й. Работата , работата беше хубава , но тъкмо  я захващах мотивирано и колегата сядаше на телефона и си запазваше място и „пререждаше”  опашката . Живота беше красив , доколкото сега може да забравиш просрочването по кредитната карта , новата кола на съседа и снимките на колежката от остров Пукет .

И така, тогава в миналия Век, през далечната 1989 г. , на „късия ден” , хванал „късата клечка” на Живота изпуснал Компанията без телефон се прибирах в квартирата в която нямах нищо мое освен един стар черно-бял телевизор който свако ми не беше изхвърлил от сантимент , а аз му вдъхнах живот . Връщах се с надеждата да гледам Телевизионния Театър! Значи е било понеделник! Значи имах големи надежди в телевизионния театър! Имах някаква упорита надежда , че той ще промени живота ми! Не се получаваше нищо , освен че променяше живота ми докато не свършат финалните надписи!

И все пак!

В България винаги е имало хора!

Сега като се замисля , някои ще кажат , че има Съдба! Аз се лаская , че човек си прави съдбата!

Преди да започне театъра и тогава изобщо нямаше реклами , а „интермедии”!

И  „пуснаха” „Баяга”!

Тогава си ги „открих”! Сам самичък! Извън обсега на сръбските медии , извън телефоните , извън компаниите , „извън пътя” въобще!

Сега ще пеят на Площада в Златибор на Връх Нова Година!

И за да ви спечеля доверието , ако сте ми повярвали гласувайте за блога ми!

Ако има гласове , ще взема заем от познати и ще отида в Златибор!

После ще „върнете” парите!






Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. baskeret - ако не сте регистрирани
14.12.2012 17:08
може да "ударите" един коментар , една усмивка поне :)
цитирай
2. tit - :)))
14.12.2012 20:18
регната съм!:Р
Не споделям възторга ти, но подкрепям мечти!:)
Само виртуално, обаче!;)
цитирай
3. baskeret - много
15.12.2012 13:06
много ти благодаря
цитирай
4. tera - По принцип не гласувам,
19.12.2012 11:47
но щом е за пътуване - ще ти пусна един палец нагоре :)
Само да питам - да не е правописна грешка за тъщата - "Нямах тъща" или е къща?
Фактът, че си я сложил на първо място в нямането, нещо ме озадачи :)
цитирай
5. baskeret - Тъща е , тук не съм сбъркал
19.12.2012 12:18
значи съм бил ерген ! а това е важно :)
цитирай
6. cecka1504 - Е, малко късно разбирам за молбата ...
09.01.2013 19:32
Е, малко късно разбирам за молбата на Бас :)
На мен пък са ми помагали. Явно съм си го заслужила :)
"И все пак! В България винаги е имало хора!" - сам го казваш :)
Никога не се знае от къде ще дойде помощта.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: baskeret
Категория: Други
Прочетен: 396790
Постинги: 259
Коментари: 351
Гласове: 846
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930