Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.02.2013 16:05 - Покушение
Автор: baskeret Категория: Други   
Прочетен: 598 Коментари: 1 Гласове:
4



        Онзи ден Бас, една позната питаше из интернета в какъв филм играем, по собствен сценарий или във външна продукция?

        И ти какво отговори?

        Нищо не отговорих Бас! Филмите са скъпо нещо, даже Въргала го каза като си заложи апартамента, за да направи филм! А завчера направо влязох във филма!

        Да не се уреди статист в „Бояна”, да държиш автомата на  „Рамбо Амадеус”?

        Бас няма такъв филм!

        Много пък си сигурен!

        Бас говоря сериозно! Мислех, че съм под прожекторите, докато загрея, че рикошетите не са пиротехника! Още не мога да се успокоя, а като гледам как спокойно никой не обръща внимание на това покушение ми е странно някак! Някои даже казват, че не било покушение!

        Покушение със сигурност имаше! Покушение срещу Демокрацията!

        Иии Бас, че аз съм участвал в боксофис бе!

        Е не се надценявай, Н.П. г-жа М.Рийс нищо не каза за теб, а и от ЕК не те споменаха! А то Демокрация няма, има демократични процедури, Съдебна власт има за теб и мен, Но все пак го стреляха на Съдебната палата!

        Така или иначе ти номинираш филма, но какво мислиш за сценария Бас! Защото „критиката” се разминава в оценките си!

        Първо, част от „критиците” могат да коментират физкултурни занимания и връщането на началното военно обучение в училищата, тренировъчния процес на доброволческия отряд „Приятели на пожарната”...!

        Бас аз бях в такъв отряд навремето! Станахме „първи” в Окръга и  понеже имах лична награда на състезанието с  „кофпомпата”, ме наградиха с морски лагер на Равадиново!

        Не знам да има море на Равадиново...!

        Имаше чакали тогава! Имахме транспорт до морето!

        Това казвах и аз! Някой от „критиците” на покушението се оказва, че са завършили военния транспортен институт, а сега са разследващи по случая!

        Може да са преоткрили себе си Бас, един мой познат започна да учи за ветеринар, а сега вкарва Драго Чая в кондиция!

        Ей той много добър бе!

        Драго Чая ли !

        Твоя познат, той Драго, бая си е изпуснал кондицията! Освен това съм виждал с очите си доста хора които са правили кариера от Симеоново през цялата йерархия до ръководни постове, а бързо „изгоряха” от мелетата за партийната плячка, и местата им бяха заемани от такива които искаха „да служат” на всяка цена!

        Да не си лично засегнат Бас!  Тия от ВТУ ”Каблешков” замалко да ни грабнат наградата на Последния Военен Парад – големи смотаняци!

        Не знам колко са големи, затова аз искам да разсъждавам само с фактите които имам, знанията които съм изкопчил от Живота , доколкото мога да яхна политическото лицемерие и да схвана правилата на „бизнеса”!

        Бас като гледам, то факти няма, за другото не знам!

        Има Съдебна палата, казват че има автомат „Калашников” с оптически прицел...!

        Чак на втория оглед Бас!

        Ако ще да са го донесли в последствие от Казанлък – така казаха! Има и снимка където Баретата показва с пръст нещо нагоре – видял е откъде се стреля! Нещо да пропускам!

        Казват Бас...!

        Значи няма! Така! Стрелял ли си с АК-47 „Калашников”?

        7,62 милиметра, газово-възвратен, пълнител 30 патрона, тежи две години, дължина на цевта...!

        Няма казарма вече!  Свободно редник...!

        Млад-сержант Бас!

        Как се стреля с това оръжие!

        Слава богу трудно се стреля Бас, освен на Полигона, и на „кършумоуловителя” когато си сънен или мислиш за гаджето!

        Значи този който е стрелял се е научил да стреля някъде!

        Търсели „стойката” Бас...!

         Ще намерят какво търсят те, но аз си мисля, че от такова разстояние и без оптика ще го уцели даже онзи – „пацифиста”...!

        От Първи взвод ли Бас?

        Не, от Трети взвод на 31 Рота – да не се отвличаме! Значи той не се е притеснявал да стреля с това страшно оръжие и са му видели посоката! 

        Да не е целил Съдебната палата Бас!

        Мисля, че е точно така! Иначе защо ще стреляш точно там! И кой точно е Баретата да „заслужава” да докараш един „боец”, а най-вероятно група „бойци” ?

        Снайперист Бас!

        Аз мисля „бойци”!

        И кой, кой може да стои зад това Бас? 

       Някой с големи интереси! По-големи от разчистване на сметки, но не по-големи от Изборите!

 

 




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. baskeret - Интересна снимка намерих, без да търся повече от 2-3 минути
01.02.2013 16:15
https://maps.google.com/?ll=42.695277,23.321089&spn=0.001518,0.002411&t=m&z=19&layer=c&cbll=42.695277,23.321089&cbp=12,0,,0,0&photoid=po-36382307
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: baskeret
Категория: Други
Прочетен: 396760
Постинги: 259
Коментари: 351
Гласове: 846
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930