Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.11.2012 22:30 - Голям ден
Автор: baskeret Категория: Други   
Прочетен: 1322 Коментари: 0 Гласове:
2




  Деня почва от вчера ! Обади ми се жена ми , че я поканили на симпозиум в Солун ! Веднъж да поканят и някой който работи със сърце . Все канят другите . „Много си добра“! - казват , а като реализират парите по проект , канят тези които трябва да поканят , че да не се обидят . Та деня започна рано !  Никога не е „реципрочно“ в живота и в една връзка . Ако бях казал на жена ми , че моята работа ме изпраща в Солун – нямаше да ми се зарадва .  След като я изпратих , сънувах някакви чудатости и след като „кучо“ ме събуди , разходихме се и „предай нататък“ , започнах деня си . Обходния маршрут е през Трънково и ...! - послушах майор Костов Там няма маршрут! И път няма ! Само да ми падне майор Костов !  Бях минавал от там и му повярвах ! Настигнах едни с далечни номера и се оглеждаха за пътя ! Тука ли е Одрин ? - гледат ме отчаяно До Одрин има още много дупки ! - успокоявам ги твърдо – Карайте след мен и гледайте табелите , някъде се виждат добре ! Спомнете си и какво са ви учили на курса за шофьори , че да не ме псувате после . Включете светлините , че табелата остана на главния път ! За втори път никой не ме изпревари ! Всеки може да натиска педала за газта ! През Трънково обаче караха все едно , че ги репортира БТВ ! Имаше и много мъгла , а път нямаше ! За бела попитах Яни сутринта и той ми каза категорично да мина от тук ! Сега ще трябва да ме черпи ! Пари да ми дават не минавам от тук вече ! Вчера по Гугъла си бях избрал пътя , ама като ти каже някой категорично ! И закъснях половин час . Много ме е яд да закъснявам – на моите години ! Като почнат да ти обясняват колко трудно понасят обстановката хич не ги разбирам !   Добре сте  Вие ! А аз в какви ла*** съм затънал ! - споделят ми     обичайно . А аз в какви ла*** съм затънал ! -шокирам ги аз Всеки си мисли , че неговите са най-ароматни и дълбоки ! Отиваш при хората , а те ти говорят като по телевизора ! Но клиента винаги е прав , даже когато си му отишъл на крака ! Сега от тука откъде да мина ? - питам го за последно аз През Крумово ! - категоричен е контрагента .                                    От там път няма . Просто му пробвах креативноста .   А  кмета тук ли е да ми подпечати разкарването ? - питам го Раздава дърва и други индулгенции ! - злоради ми пича .



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: baskeret
Категория: Други
Прочетен: 396649
Постинги: 259
Коментари: 351
Гласове: 846
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930